English

در هفته کارگر انجام شد:

برگزاری کمیته ذینفعان سازمانی با حضور مدیر درمان تامین اجتماعی استان اصفهان و جوامع کارگری و کارفرمایی

کمیته ذینفعان سازمانی با حضور مدیر درمان تامین اجتماعی استان اصفهان و جوامع کارگری و کارفرمایی استان در هفته کارگر برگزار شد.

برگزاری کمیته ذینفعان سازمانی با حضور مدیر درمان تامین اجتماعی استان اصفهان و جوامع کارگری و کارفرمایی

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مدیر درمان تامین اجتماعی استان اصفهان ضمن عرض گرامیداشت هفته کارگر و ارائه خلاصه گزارشی از عملکرد مدیریت درمان در سال 1401 و مقاسبه با سال 1400 ارائه نمود که طی سال 1401 در بیمارستانها و درمانگاه های تامین اجتماعی استان بیش از 10 میلیون و 790 هزار مراجعه سرپایی پذیرش و خدمات ارائه شده که حدود 4 میلیون و 978 هزار آن ویزیت پزشکان و دندانپزشکان بوده است. که رشد 14 درصدی نسبت به سال 1400داشته است.

دکتر رجالی گفت: در این بخش تعداد 78127 بیمار در سه بیمارستان دکتر شریعتی اصفهان ، دکتر غرضی اصفهان و حضرت فاطمه الزهرا(س) نجف آباد بستری شده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل 18.2 درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به اعمال جراحی در بیمارستانها بیان کرد:تعداد اعمال جراحی بستری انجام شده در سال 1401 در این بیمارستانها 48358 مورد بوده است که نسبت به سال 1400 رشدی معادل 18.6 درصد نشان می دهد.

مدیر درمان در ادامه گفت: در بخش درمان غیرمستقیم ، بیش از 31 میلیون نسخه مراکز درمانی سرپایی و 511 هزار صورتحساب بیمارستانهای طرف قرارداد پذیرش و مورد رسیدگی قرار گرفته است.که در این زمینه نیز با رشدی معادل 28 درصد در تعداد نسبت به سال 1400 مواجه بودیم  دکتر رجالی در پایان هزینه صرف شده برای بخش درمان مستقیم و درمان غیرمستقیم تامین اجتماعی استان اصفهان در سال 1401 بیش از 5 هزار و 500 میلیارد تومان بیان کرد.

در ادامه مدیر کل تامین اجتماعی استان اصفهان ، با تبریک اعیاد و آرزوی قبولی طاعات و عبادات و نیز تبریک هفته گرامیداشت کار و کارگر ، اظهار داشت که ماهیت کار و تولید قابل احترام و مقدس است . ایشان با اشاره به بخشی از عملکرد سازمان تامین اجتماعی ، عنوان نمودند که در سال 1401 سازمان با همه مشکلات و در واقع پیچیدگی ها (از نظر اقتصادی) ، از نظر کارکردی و عمل به تعهدات موفق بوده است .

حاجی کاظمی همچنین از تلاش های مسئولین و مدیران سازمان و همراهی نمایندگان مجلس شورای اسلامی و پیگیری ذینفعان و کانون های بازنشستگان در پیش بینی پرداخت بخشی از دیون دولت به سازمان در قانون بودجه سال 1402 تقدیر نمود.

مدیر کل تامین اجتماعی استان با اشاره به پرداخت حدود 2 هزار و 300 میلیارد تومان مستمری ماهانه در استان اصفهان گفت: در این بخش حدود 300 میلیارد تومان کسری ماهانه وجود داشته است که با تلاش های همکاران در سطح استان و نیز ستاد مرکزی سازمان تعهدات به موقع انجام شده است.

حاجی کاظمی با بیان خلاصه ای از اقدامات و پیگیری های صورت پذیرفته برای پرداخت بخشی از دیون دولت به سازمان و تسویه حدود 108 هزار میلیارد تومان مطالبات بانک رفاه کارگران ، اظهار امیدواری کرد: در سال 1402 با بهبود شرایط اقتصادی و فضای کسب و کار ، منابع سازمان تامین اجتماعی در شرایط بهتری قرار گیرد.

مدیر کل تامین اجتماعی استان اصفهان  گفت: افزایش 5 درصدی در تعداد بیمه شدگان اصلی تامین اجتماعی استان در سال 1401 نسبت به سال 1400 از شاخص های مهم عملکردی حوزه تامین اجتماعی بوده که با تلاش های اانجام شده برای بیمه فراگیر خانواده محقق شده است.

گفتنی است؛ در ادامه جلسه، اعضای حاضر در جلسه شورای ذینفعان تامین اجتماعی استان  ضمن تشکر از اقدامات انجام شده، نقطه نظرات ، پیشنهادات و انتقادات خود را در خصوص عملکرد بخش بیمه و درمان تامین اجتماعی در سطح استان اصفهان و کلان سازمان مطرح نمودند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه