English

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی:

کارگران پایه و اساس اقتصاد جامعه هستند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی بر ضرورت بهبود معیشت کارگران تاکید کرد و گفت: کارگران پایه و اساس اقتصاد جامعه هستند.

کارگران پایه و اساس اقتصاد جامعه هستند

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، صابر پرنیان در دومین همایش تجلیل از نخبگان، کارگران، ورزشکاران، پیشکسوتان و کارآفرینان نمونه و برتر استان ضمن تبریک به مناسبت هفته کاروکارگر افزود: دست تمام کارگران را می‌بوسیم چرا که جامعه کارگری یکی از قشرهای پرتلاش جامعه است و همواره در رشد و توسعه اقتصاد نقش تعیین کننده‌ای دارد.

وی با اشاره به ظرفیت بالای آذربایجان‌شرقی در صنعت و تجارت ادامه داد: تبریز ظرفیت تولید ۵۰ درصد کفش کشور را دارد و ۶۰ درصد کفش چرم در تبریز تولید می‌شود.

وی با بیان این که بزرگترین کارخانه چرم کشور در تبریز قرار دارد و شهرک چرم شهر تبریز رتبه اول کشور را در این حوزه دارد، گفت: ۹۰ درصد چرم سنگین در تبریز تولید می‌شود.

پرنیان با اشاره به وجود ۷۰۰ کارخانه صنایع غذایی در استان افزود: تبریز پایتخت شیرینی و شکلات ایران است و تولیدات این بخش در بسیاری از ابعاد با محصولات اروپایی برابری می‌کند.

وی به تولید شیشه اولترا کلیر پانل‌های خورشیدی برای نخستین بار در کشور اشاره کرد و گفت: آذربایجان شرقی پایتخت تولید فولاد بخش خصوصی است و ۴۵ کارخانه فولاد در استان فعالیت می‌کند که در این زمینه اقدامات خوبی انجام شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی، اخذ مجوز تولید خودروی روز اروپایی را رویدادی تاثیرگذار در توسعه صنعت قطعه سازی استان دانست و گفت: در حال حاضر ۴۵۰ واحد قطعه سازی در استان وجود دارد که ۳۵ درصد نیاز محصولات قطعه سازی کشور را تولید می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه