English

وزیر کار و رفاه اجتماعی با خانواده شهید عجمیان دیدار و گفتگو کرد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با خانواده شهید عجمیان همزمان با روز کار و کارگر دیدار و گفتگو کرد.

وزیر کار و رفاه اجتماعی با خانواده شهید عجمیان دیدار و گفتگو کرد

به گزارش خبرگزاری موج، سید صولت مرتضوی ظهر دوشنبه همزمان با روز کار و کارگر در دیدار با خانواده شهید سید روح الله عجمیان با بیان اینکه بنا به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) کار ستون فقرات تولید است، افزود: اساس و محور پیشرفت، کار است و قوه محرک کار، کارگر محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه جامعه کارگری، ۱۴ هزار شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، ادامه داد: نقش کارگران در ادوار مختلف پیروزی انقلاب اسلامی در جبه‌های مختلف دفاع از کشور و توسعه و تولید، بی‌بدیل بوده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: در وزارت تعاون کار سامانه جست‌وجوی شغل تعریف شده است همکاران ما در سازمان آموزش و فنی و حرفه‌ای مناسب با نیاز کارخانه باید تربیت شوند.

مرتضوی بیان کرد: یکی از سیاست‌های دیگر دولت در جوار کارخانجات مراکز فنی و حرفه‌ای تعریف کنیم که امروز آقای رئیس جمهور هم تأکیدهای ویژه‌ای در خصوص مسکن کارگران داشتند.

وی با اشاره به مجاهدت‌های شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهدای کارگری در دفاع از تمامیت آب و خاک این کشور گفت: همه ایام روز کارگر است، به ویژه اینکه تولید ستون فقرات اقتصاد کشور است.

مرتضوی گفت: شهید سید روح الله عجمیان و خانواده محترم وی نیز از جامعه خدوم و زحمتکش کارگران هستند، بنابراین بر خود واجب دانستیم این روز را در منزلشان گرامی داریم.

وی با بیان اینکه خانواده شما یک خانواده‌ای است که اهل تلاش و کار است، اظهار کرد: هیچ هزینه‌ای هم برای کسی نداشته‌اند و روی پای خودشان ایستاده‌اند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه هم شهید عزیز شما و دیگر شهدا که چراغ راه ایشان بودند؛ شهدا در قهقهه مستانه شأن و شادی.... هند ربهم یرزقون هستند، تصریح کرد: وظیفه دانستیم خدمت شما برسیم، هم یاد شهید را تکریم کنیم و هم از مجاهدت خانواده شما تشکر کنیم.

وی متذکر شد: شهید سید روح الله عجمیان یکی از کارگران زحمتکش کشور بودند که جان خود را در راه دفاع از امنیت و آرامش کشور فدا کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه