English

در بازدید از پروژه نهضت ملی مسکن:

استاندار فارس خواستار تسریع در اجرای پروژه نهضت ملی مسکن و حفظ حقوق عامه شد

استاندار فارس در بازدید از پروژه نهضت ملی مسکن شهرستان جویم، خواستار تسریع در پروژه نهضت ملی مسکن و برخورد با مسببان تأخیر در اجرای این طرح ملی شد.

 استاندار فارس خواستار تسریع در اجرای پروژه نهضت ملی مسکن و حفظ حقوق عامه شد
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، محمدهادی ایمانیه در سفر به شهرستان جویم و در بازدید از پروژه نهضت ملی مسکن این شهرستان اظهار کرد: قدمت شهرستان ریشه‌دار و تاریخی جویم به هزاران سال قبل برمی‌گردد. مردمی اصیل، دین‌دار و اهل خیری در این منطقه حضور دارند و این امر مسئولیت ما را در خدمتگزاری به این بخش از کشور عزیزمان سنگین‌تر می‌کند.

استاندار فارس با بیان اینکه پیگیری و سماجت مسئولان برای اجرایی شدن مصوبات، نقش مهمی در تحقق آن دارد، گفت: شهرستان‌هایی که پیگیر اجرای مصوبات بودند تا ۹۰ درصد به اهداف خود دست یافته‌اند.

ایمانیه از تلاش برای تکمیل پروژه‌های حوزه سلامت، تامین آب و احداث راه در شهرستان جویم خبر داد و افزود: کمیته ویژه‌ای برای حل مشکلات مردم در زمینه ساماندهی زمین‌های موردسکونت مردم با رعایت حدود قانونی تشکیل می‌شود.

استاندار فارس با اشاره به عملی شدن تعهدات دولت در حوزه مسکن گفت: مرحله فونداسیون واجدین شرایط نهضت ملی مسکن تا پایان خردادماه باید به پایان رسیده باشد و پس از آن در فواصل سه ماهه باید ۲۵ درصد از مساکن تحویل واجدین شرایط شود.

وی خواستار رسیدگی به تخلفات و غفلت‌های پیمانکار قبلی نهضت ملی مسکن در جویم شد و اظهار کرد: از طریق دادگستری و مجاری قانونی این موضوع پیگیری خواهد شد تا خدشه‌ای بر بیت‌المال وارد نشود و حقوق عامه مردم تضییع نگردد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه