English

۳۵ مصوبه ره‌آورد سفر استاندار فارس به قیروکارزین

استاندار فارس در هفتاد و ششمین سفر شهرستانی خود، چهارشنبه ۱۸ بهمن به شهرستان قیروکارزین سفر کرد و با شرکت در شورای اداری، ۳۵ مصوبه را برای پیشرفت و تامین رفاه این شهرستان به تصویب رساند.

۳۵ مصوبه ره‌آورد سفر استاندار فارس به قیروکارزین
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، محمدهادی ایمانیه که چهارشنبه ۱۸ بهمن ماه و همزمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر به شهرستان قیروکارزین سفر کرده بود، در حاشیه جلسه شورای اداری ضمن تبریک چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و مبعث پرخیر و برکت حضرت رسول اکرم (ص)، از مهمان‌نوازی مردم مقاوم و صبور شهرستان و همچنین مسئولین قیروکارزین تقدیر کرد و گفت: طبق بررسی های صورت گرفته بیش از پنجاه درصد از ۲۱ مصوبه سفر اول به شهرستان قیروکارزین اجرایی شده است؛ باقی مانده مصوبات نیز فاصله چندانی تا اجرایی شدن ندارد و امیدواریم با تصمیمات اتخاذ شده حداکثر تا هفته دولت سال ۱۴۰۳ این مصوبات تکمیل و در خدمت مردم شریف شهرستان قرار گیرد.

استاندار فارس در ادامه با اشاره بر اینکه در سفر امروز به قیروکارزین، برای توسعه و تامین رفاه مردم شهرستان، ۳۵ مصوبه جدید اتخاذ شده است، افزود: شهرستان قیر و کارزین استعداد خوبی برای تولید محصولات کشاورزی، باغی و همچنین صنایع تبدیلی دارد؛ در این زمینه مصوبات خوبی داشتیم تا شاهد ایجاد اشتغال برای جوانان و همچنین رونق اقتصادی در شهرستان باشیم.

وی به مصوبات متعدد برای تامین آب کشاورزی نیز تاکید کرد و از درخواست جدی مردم این شهرستان در این زمینه سخن گفت و ادامه داد: در سفر امروز به این شهرستان، کلنگ پایاب منطقه قیر و امام شهر بر زمین زده و این اقدام نیز برای شهر افزر هم در آینده ای نزدیک محقق خواهد شد.

ایمانیه به راه‌های مواصلاتی شهرستان هم اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه نمی خواهیم شهرستان، در بن‌بست باشد تصمیماتی گرفتیم و تدابیری اتخاذ شد تا شهرستان از مسیرهای مختلف به برخی نقاط از جمله خنج، عسلویه و شیراز متصل شود.

شورای اداری شهرستان قیر و کارزین+ فارس

رئیس شورای توسعه و برنامه استان در ادامه به موضوع بهداشت و درمان شهرستان اشاره و از تدابیر اتخاذ شده برای افزایش پزشکان متخصص بیمارستان گفت و اظهار داشت: بیمارستان امام محمدباقر علیه السلام شهرستان، احتیاج به توسعه داشت که با آغاز به اجرای آن، تا الان ۷۵ درصد پیشرفت حاصل شده است و امیدواریم با تصمیمات امروز تامین اعتبار لازم صورت می پذیرد و این بیمارستان تکمیل و در اختیار مردم قرار گیرد.

نماینده عالی دولت در فارس در ادامه از لحاظ اعتبار اختصاصی ویژه مسائل مرتبط با عشایر غیور و ایل‌راه‌ها خبر داد و خاطر نشان کرد: یک تصمیم کلی با همکاری قرارگاه امام مجتبی(ع) و بسیج سازندگی گرفتیم و اعتبار خوبی هم در سال ۱۴۰۳ برای آن لحاظ شده است که عمدتا در چهار حوزه تامین آب، ایل‌راه‌ها، خانه های بهداشت و مدارس عشایری لحاظ می شود.

رئیس کارگروه رفع موانع تولید به بازدید خود از یک واحد تولیدی هم اشاره کرد و گفت: با همراهی دادستان محترم استان، بازدیدی از یک واحد تولیدی داشتیم و امیدواریم با بازشدن گره مشکل این واحد، ۳۰۰ اشتغال در این کارخانه ایجاد شود.

در پایان سفر یک روزه استاندار فارس، کلنگ احداث ۲۳۶ واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن شهر قیر بر زمین زده و همچنین پروژه های قابل افتتاح شهرداری امام شهر به بهره برداری رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه