English

مدیر درمان استان اصفهان عنوان کرد؛

طرح حمایت مالی بیمه‌شدگان، رفع دغدغه در تامین هزینه های درمان است

مدیر درمان استان اصفهان گفت: طرح حمایت مالی بیمه‌شدگان، رفع دغدغه در تامین هزینه های درمان به‌ویژه در شرایط کرونا است.

طرح حمایت مالی بیمه‌شدگان، رفع دغدغه در تامین هزینه های درمان است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، علی اعتصام‌ پور بیان داشت: طرح حمایت مالی از بیمه شدگان را که از سوی سازمان تامین‌اجتماعی به تصویب رسید، گام مهمی در راستای ایجاد آرامش خاطر بیمه‌شدگان و رفع دغدغه‌های آن‌ها در تامین هزینه‌های درمان به‌ویژه در شرایط کرونا برشمرد.

وی با اشاره به تصویب طرح حمایت مالی از بیمه شدگان از تاریخ 21 اسفند 99، افزود: اجرای این طرح در سه محور آغاز شده است که حمایت از بیماران کرونای بستری شده در بیمارستان‌های دولتی را نیز شامل می‌شود.

علی اعتصام پور یکی از محورهای طرح حمایت مالی را رایگان شدن خدمات بستری (فرانشیز صفر) عنوان کرد و گفت: براساس این طرح، درمان تمامی بیمه شدگان سازمان در بیمارستان‌های دولتی شهرستان‌های فاقد مراکز ملکی تامین‌اجتماعی، رایگان شده است.

مدیر درمان استان اصفهان، اظهار کرد: محور دوم، رایگان شدن خدمات بستری (فرانشیز صفر) درمان بیمه‌شدگان 65 ساله و بالاتر در کلیه بیمارستان‌های دولتی سراسر استان و کشور است. باید توجه داشت، این طرح حتی در شهرستان‌هایی که سازمان دارای بیمارستان ملکی است، به اجرا در می‌آید.

اعتصام پور افزود: محور سوم نیز، محاسبه و پرداخت کل هزینه تجهیزات پزشکی مورد استفاده بیماران در بخش‌های بستری بیمارستان‌های دولتی و دانشگاهی براساس فاکتور ارائه شده، مطابق بهای مندرج در سامانه IMED است.

خدمات رسانی به بیماران کرونا

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اصفهان، گفت: در شهرستان نجف‌آباد، با هماهنگی با ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا و دانشگاه علوم‌پزشکی، بیمارستان حضرت فاطمه‌الزهرا(س) نجف‌آباد، به عنوان بیمارستان غیرکرونایی این شهرستان، وظیفه پذیرش کلیه بیماران غیرکرونایی به ویژه بیماران ترومایی، اورژانس و انواع جراحی‌ها را برای پوشش نیازهای درمانی این شهرستان و نیز بیماران اعزامی از شهرستان‌های غربی استان را برعهده گرفت. قابل ذکر است که در شهرستان نجف‌آباد، بیمارستان شهید محمد منتظری به عنوان بیمارستان کرونا از ابتدای سال 1400 تعیین شده است.

علی اعتصام پور اظهار کرد: همچنین در تمامی درمانگاه‌های تامین‌اجتماعی استان اصفهان، شامل 27 درمانگاه، اقدامات حفاظتی، مراقبتی و پیشگیرانه و نیز فرآیندهای غربالگری بیماران مشکوک به ابتلا به کرونا درحال انجام است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه