English

مدیر درمان تامین اجتماعی اصفهان اعلام کرد:

خروج بیمارستان فاطمه الزهرا(س) از چرخه پذیرش بیماران کرونایی در نجف آباد

مدیردرمان تامین اجتماعی اصفهان از خروج بیمارستان فاطمه الزهرا(س) از چرخه بیماران کرونایی در نجف آباد خبر داد.

خروج بیمارستان فاطمه الزهرا(س) از چرخه پذیرش بیماران کرونایی در نجف آباد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، علی اعتصام پور گفت: با توجه به ریفرال شدن بیمارستان شهید منتظری پذیرش بیماران کرونایی در بیمارستان فاطمه الزهرا(س) نجف آباد متوقف شد.

وی با اعلام خروج بیمارستان تامین اجتماعی فاطمه الزهرا(س) نجف آباد از چرخه بیماران مبتلا به ویروس کرونا افزود: با توجه به ریفرال شدن بیمارستان شهید منتظری پذیرش بیماران کرونایی در این بیمارستان متوقف گردید.

این مقام مسدول گفت: پس از انجام استریلیزاسیون کامل ، خدمات بیمارستان به حالت قبلی خود بازمی گردد تا به عنوان بیمارستان سبز در اختیار بیمه شدگان و بیماران غیر کرونا یی قرار گیرد . وی ضمن تشکر از مردم شریف غرب اصفهان  بخاطر همکاری و رعایت دستورالعملهای بهداشتی گفت : در صورت افزایش مجدد مبتلایان در این شهرستان ، مجدداً همکاری ما با دانشگاه علوم پزشکی از سرگرفته خواهد شد.

وی افزود: با توجه به شیوع گسترده این بیماری و لزوم همکاری با دانشکده علوم پزشکی بیمارستان تامین اجتماعی فاطمه الزهرا(س) نجف آباد به عنوان بیمارستان ریفرال کرونا در غرب اصفهان انتخاب شد.

اعتصام پور اشاره کرد: با توجه به اینکه این بیمارستان از اسفند ماه 98 به عنوان تنها بیمارستان غرب استان به بیماران کرونایی ارایه خدمات می نمود مشکلاتی برای بیمه شدگان جهت ارایه خدمات تشخیصی درمانی بوجود آورده بود و بیمه شدگان برای گرفتن خدمت از مراکز ما مجبور به سفر به مرکز استان بودند پس با هماهنگی های انجام شده با دانشگاه علوم پزشکی بیمارستان شهید محمد منتظری بعنوان مرکز کرونا انتخاب شد.

مدیردرمان تامین اجتماعی اصفهان رعایت دستورالعمل های بهداشتی به خصوص زدن ماسک ، رعایت فاصله گذاری فیزیکی و عدم حضور در تجمعات را بهترین عامل برای کاهش مبتلایان به این بیماری اعلام کرد و اظهار امیدواری نمود  اگر این کار از سوی همه اقشار مردم رعایت شود به زودی شاهد پاک شدن استان و کشور از این ویروس منحوس باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه