English

حتی با دریافت پیامک؛

افراد عادی برای دریافت دز سوم به مراکز واکسیناسیون مراجعه نکنند

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: برخی برای تزریق دز سوم واکسن در سامانه ثبت نام کرده اند اما حتی با دریافت پیامک نیز نباید به مراکز واکسیناسیون در استان مراجعه کنند.

افراد عادی برای دریافت دز سوم به مراکز واکسیناسیون مراجعه نکنند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، فاطمه نوروزیان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان صبح امروز (۲۸ شهریورماه) در جمع خبرنگاران، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته با جانباختن پنج نفر دیگر از بیماران کرونایی در هرمزگان، شمار کل فوتی‌های این بیماری در استان به دو هزار و ۳۳۳ نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان اینکه با بستری شدن ۶۵ نفر دیگر شمار کل بستری‌های کرونا در استان به ۴۳۱نفر رسید، اظهار کرد: اکنون ۸۳ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۲۴ نفر از آنها وخیم است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اضافه کرد: به جز کادر درمان که از تاریخ تزریق دوز دوم واکسن شان شش ماه گذشته و مصوب شده که دوز سوم را دریافت کنند، در دیگر افراد نیازی به تزریق دوز سوم نیست.

نوروزیان با اشاره به اینکه برخی افراد به دلایل مختلف برای تزریق دز سوم واکسن کرونا در سامانه ثبت نام کرده اند، بیان کرد: اگر برای این افراد پیامکی هم ارسال شده است به مراکز تجمیعی واکسیناسیون در استان مراجعه نکنند.

وی عنوان کرد: دریافت دز سوم واکسن برای افرادی که فاصله تزریق دو دز دیگر آنها کم است، علاوه بر اختلال در ایمنی شان موجب ایجاد عوارض می‌شوند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان توصیه کرد تا قبل از نیاز گسترده و اطلاع رسانی در این زمینه، به هیچ عنوان دز سوم واکسن را تزریق نکنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه