English

فاطمه نوروزیان مطرح کرد؛

شیب نزولی کرونا در هرمزگان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان اینکه در شاخص بستری‌ و فوتی‌ شاهد کاهش ۲۳ و ۱۱ در صدی در استان بودیم، اضافه کرد: در حال حاضر در مرحله نزولی پیک کرونا قرار داریم.

شیب نزولی کرونا در هرمزگان

 

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، فاطمه نوروزیان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان صبح امروز (۲۷ شهریورماه) در جمع خبرنگاران، تشریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته با جانباختن ۷ نفر دیگر از بیماران کرونایی در هرمزگان، شمار کل جانباختگان این بیماری در استان به دوهزار و ۳۲۸ نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان اینکه با بستری شدن ۱۰۲ نفر دیگر شمار کل بستری‌های کرونا در استان به ۴۶۱ نفر رسید، افزود: اکنون ۹۰ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۲۴ نفر از آن‌ها وخیم است.

وی با اشاره به کاهش ۲۰ درصدی تست و غربالگری کرونا به دلیل کاهش مراجعات سرپایی در استان عنوان کرد: در یک هفته گذشته ۳۵ درصد کاهش موارد مثبت کرونا را در استان داشتیم.

نوروزیان با بیان اینکه در این مدت در شاخص بستری‌ها و فوتی‌ها نیز شاهد کاهش ۲۳ و ۱۱ در صدی در استان بودیم، اضافه کرد: در حال حاضر در مرحله نزولی پیک کرونا قرار داریم و این به دلیل رعایت خوب پروتکل‌های بهداشتی و استقبال خوب مردم از واکسیناسیون است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه