English

شهردار اصفهان خبر داد:

افتتاح ۱۵ پروژه در مجتمع گردشگری صفه اصفهان

شهردار اصفهان از آغاز دور جدید افتتاح پروژه‌ها در شهر اصفهان با ۱۵ پروژه در مجتمع گردشگری صفه خبر داد.

افتتاح  ۱۵ پروژه در مجتمع گردشگری صفه اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،علی قاسم زاده در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» گفت: از دوشنبه هفته جاری زنجیره افتتاح پروژه‌ها در شهر اصفهان با بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور و ۱۵ پروژه خدماتی گردشگری و ورزشی در مجتمع گردشگری صفه آغاز می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری هفته فرهنگی اصفهان اظهارکرد: در هفته فرهنگی اصفهان برنامه‌های متنوعی برای گروه‌های سنی مختلف از بعدازظهر تا پاسی از شب در اماکن عمومی از جمله کوه صفه، میدان امام (ره) و محور چهارباغ در حال برگزاری است.

این مقام مسئول افزود: همچنین برنامه هایی در محلات، فرهنگسراها، میادین و میدانچه‌های شهر در حال برگزاری است و گردشگرانی از سایر شهرها و میهمانانی از خارج کشور برای حضور در برنامه‌های مورد علاقه خود به اصفهان آمده‌اند که امیدواریم همه بتوانند از این برنامه‌های متنوع و جذاب بهره‌مند شوند.

شهردار اصفهان با بیان اینکه شهرداری در سال گذشته هر دو هفته یک‌بار در هر منطقه پروژه‌های آماده بهره‌برداری را افتتاح و تحت عنوان «به احترام مردم اصفهان» تقدیم شهروندان می‌کرد، ادامه داد: از دوشنبه هفته جاری زنجیره افتتاح پروژه‌ها در شهر اصفهان با بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور و ۱۵ پروژه خدماتی گردشگری و ورزشی در مجتمع گردشگری صفه آغاز می‌شود که امیدوارم شهروندان در این برنامه حضور یافته و از این فضای زیبا لذت ببرند.

وی همچنین ضمن گرامیداشت روز شوراها خاطرنشان کرد: تشکیل شوراها اتفاق خوبی در کشور بود که موجب ایجاد جهش در مدیریت شهری و رشد فزاینده‌ شهرها شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه