English

رییس دانشگاه حضرت معصومه (س) خبر داد:

اضافه شدن ۵ گرایش جدید به رشته‌های دانشگاه حضرت معصومه(س) در مقطع ارشد

رییس دانشگاه حضرت معصومه(س) خبر داد: در مقطع کارشناسی ارشد دو گرایش ارشد تفسیر روایی و کلام و عقاید به گروه علوم قرآن و حدیث، دو گرایش حقوق جزای بین الملل و حقوق خانواده به گروه حقوق و گرایش مشاوره خانواده به گروه مشاوره اضافه شده اند.

اضافه شدن ۵ گرایش جدید به رشته‌های دانشگاه حضرت معصومه(س) در مقطع ارشد
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، مریم بردبار در گفت و گویی عنوان کرد: دانشگاه حضرت معصومه (س) دانشگاه ویژه بانوان با تأکید بر حفظ ارزش‌های خانواده و زنان، نماد آموزش عالی بانوان در استان قم و یکی از نمادهای مهم آموزش عالی زنان در کشور است.

وی افزود: این دانشگاه با استفاده از ارائه آموزش‌های کاربردی، به‌کارگیری فناوری‌های جدید و انجام تحقیقات کاربردی و میان‌رشته‌ای همراه با برنامه‌های فرهنگی موثر به‌دنبال پرورش فارغ‌التحصیلان متخصص، حرفه‌ای و متعهد به ارزش‌های دینی و معنوی و حل مسائل اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و معنوی استان و کشور در راستای تحقق اسناد بالادستی نظام جمهوری اسلامی است.

رییس دانشگاه حضرت معصومه(س) بیان کرد: توجه به مسائل شخصیتی و فرهنگی در کنار مسائل علمی و آموزشی، تحقق اسناد بالادستی کشور در حوزه بانوان و خانواده، پرورش بانوان متعهد و متخصص، تحقق مسئولیت‌های اجتماعی دانشگاه، تحقق توسعه پایدار، کمک به فرهنگ‌سازی در زمینه‌های تحکیم خانواده و رشد همه‌جانبه زنان از اولویت های مهم دانشگاه حضرت معصومه (س) است. 

دکتر بردبار تصریح کرد: علاوه بر اهداف ذکر شده، در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) و ضوابط ملی آمایش سرزمین و ضرورت ماموریت گرایی دانشگاه‌ها بر اساس نیازها و اولویت های استانی، به منظور دستیابی به چشم انداز و اهداف سند تحول دانشگاه حضرت معصومه(س)، این دانشگاه باید بتواند ماموریت های مهمی را در سطح استان، کشور و بین الملل در دستور کار خود قرار دهد.

وی اضافه کرد:مخاطب شناسی، طراحی خلاقانه و الگوسازی لباس اجتماعی بانوی ایرانی طراحی فرایند بکارگیری هوش مصنوعی در کسب و کارها، شناسایی نیازهای آموزشی کسب و کار های خانگی بانوان در استان قم و ارائه نقشه راه توانمند سازی گروه کارآفرینان اجبارگرا (مانند زنان سرپرست خانوار)، شناسایی چالش های توسعه بومی و بین المللی صنایع فرش دستباف استان قم،از جمله مواردی است که در این دانشگاه پیگیری می شود.

رییس دانشگاه حضرت معصومه(س) گفت: طراحی مدل تجاری سازی در حوزه صنایع خلاق و نرم فرهنگی با استفاده از فناوری های تحول آفرین خلاقیت و نوآوری در صنعت طراحی همچون طراحی طلا و جواهر، طراحی بسته بندی سوغات زائر، طراحی قالب های صنعتی مورد نیاز شهرک های صنعتی و طراحی مدل کیف و کفش نیز از دیگر موارد در حال انجام در دانشگاه حضرت معصومه(س) است.

وی در رابطه با اضافه شدن رشته‌های جدید دانشگاه حضرت معصومه(س) گفت: اخیراً در مقطع کارشناسی ارشد دو گرایش ارشد تفسیر روایی و کلام و عقاید به گروه علوم قرآن و حدیث، دو گرایش حقوق جزای بین الملل و حقوق خانواده به گروه حقوق و گرایش مشاوره خانواده به گروه مشاوره اضافه شده اند.

وی در پایان یادآور شد: به زودی در مقطع ارشد رشته روانشناسی، حسابداری و زبان هم اضافه خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه