English

رییس دانشگاه حضرت معصومه(س) در دیدار با رئیس شورای ملی دانشگاه‌های نیکاراگوئه:

آماده همکاری های علمی با دانشگاه های نیکاراگوئه هستیم

مریم بردبار در دیدار با رئیس شورای ملی دانشگاه‌های نیکاراگوئه که در حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد آمادگی این دانشگاه برای همکاری های علمی با دانشگاه ها و مراکز علمی و تحقیقاتی نیکاراگوئه را اعلام کرد.

آماده همکاری های علمی با دانشگاه های نیکاراگوئه هستیم

به گزارش خبرگزاری موج قم، دکتر بردبار در گفتگو با رئیس شورای ملی دانشگاه‌های نیکاراگوئه با اشاره به رشته های علوم انسانی و هنر موجود در دانشگاه گفت: این دانشگاه می تواند همکاری های مطلوبی در حوزه های مربوطه با رشته های موجود با مراکز علمی و تحقیقاتی نیکاراگوئه داشته باشد.

رئیس دانشگاه حضرت معصومه (س) اختصاص این دانشگاه به بانوان و نگاه ویژه فعالیت های دانشگاه به مقوله زن و خانواده را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: همکاری این دانشگاه با مراکز علمی و تحقیقاتی نیکاراگوئه و تمرکز بر بحث مطالعات زن و خانواده می تواند نتایج قابل توجهی داشته باشد.

دکتر بردبار از ورود دانشگاه حضرت معصومه (س) به حوزه فناوری های نوین نظیر هوش مصنوعی و تولید محتواهای دیجیتالی و رسانه ای در آینده ای نزدیک خبر داد و ابراز امیدواری کرد ارتباط علمی این دانشگاه با دانشگاه های سایر کشورها بتواند افق های جدیدی در این موضوعات برای بانوان ترسیم نماید.

وی در پایان سخنان خود دانشگاه حضرت معصومه (س) را مکان مناسبی برای برای ادامه تحصیل بانوان کشور نیکاراگوئه در کشور ایران معرفی کرد و گفت: بانوان نیکاراگوئه ای می توانند با تحصیل در دانشگاهی ویژه آنان در شهر قم به تحصیل علم، دانش و معرفت مشغول شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه