English

رئیس دانشگاه حضرت معصومه(س):

دانش و تخصص دانشجویان با مهارت‌های فنی همراه باشد

رئیس دانشگاه حضرت معصومه(س) گفت: دانشجویان باید بتوانند پس از فارق التحصیل شدن توانایی‌های خود را در عرصه جامعه به نمایش بگذارند.

دانش و تخصص دانشجویان با مهارت‌های فنی همراه باشد

به گزارش خبرگزاری موج قم، ابراهیم عبدی پور در آئین تجلیل از برگزیدگان رویداد کمند که در سالن همایش‌های دانشگاه حضرت معصومه(س) برگزار شد، با اشاره به اینکه اگر کار با ابتکار و نوآوری باشد موجب رشد و پیشرفت انسان و جامعه می‌شود، اظهارکرد: دانشگاه حضرت معصومه(س) و دانشگاه دختران خوشبختانه میزبان این اتفاق بوده و زمینه‌ ابتکار را برای دختران فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه امیدواریم با کسب دانش و مهارت‌های لازم دختران این دانشگاه بتوانند در عرصه‌های مختلف جامعه افتخار آفرینی کنند، عنوان کرد: سه برنامه توسط هیأت علمی این دانشگاه به منظور مهارت افزایی دانشجویان در دست اقدام است.

رئیس دانشگاه حضرت معصومه(س) از مهارت‌های عمومی زندگی به عنوان نخستین برنامه یاد کرد و گفت: برنامه دوم این است که هر دانشجویی در هر رشته‌ای بتواند مهارت‌های لازم در خصوص بکارگیری دانش خود را آموزش ببیند.

عبدی پور با بیان اینکه امیدوارم برنامه‌های انجام شده بتواند اثرگذاری لازم در این حوزه را داشته باشد، خاطرنشان کرد: برنامه سوم ما این است که دانشجویان یک سری مهارت‌های دیگر نیز در کنار موضوعات رشته تحصیلی‌شان فرا بگیرند.

وی با اشاره به اینکه تلاش ما بر این است حرفه‌های ما منافاتی با نقش زنان در جامعه نداشته باشد، تصریح کرد: امیدواریم روزی برسد که بانوان به آن سهم اصلی خود در رشد جامعه دست پیدا کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی