English

سرهنگ علیرضا حسینعلی زاده:

اهمیت پایش های تصویری و مشارکت مردم در تامین امنیت و کاهش سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور بیان کرد: مشارکت همگانی باعث افزایش نگاه پلیس، کیفیت و تسریع بخشی در ارائه خدمات، کشف به موقع علمی جرایم است.

اهمیت پایش های تصویری و مشارکت مردم در تامین امنیت و کاهش سرقت

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سرهنگ علیرضا حسینعلی زاده فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور در خبری اعلام کرد: هوشمند کردن پیشگیری از جرم توسط پلیس شهرستان ادامه رویکرد جامعه محوری و پیشگیری اجتماعی پلیس است.

سرهنگ حسینعلی زاده در ادامه افزود: پیشگیری هوشمند مورد تاکید و نگاه ویژه فرمانده انتظامی استان و فرمانده ناجا است که از قبل، زیرساخت های آن مهیا و با اطلاع رسانی های دقیق و گسترده اصحاب رسانه، این ضرورت در سطح شهرستان ایجاد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور همچنین تصریح کرد: از ابتدای این طرح تاکنون دوربین های ١۴ روستا در بخش میان جلگه و ١٠ روستای بخش مرکزی به مرکز مانیتورینگ پلیس اتصال یافته که در مجموع ٢۴ روستا به این شبکه اتصال یافته است.

وی در ادامه تاکید کرد: جهت تهیه و نصب ٣٨٧ دوربین نظارتی و پلاک خوان، ایجاد مرکز مانیتورینگ و هم چنین فراهم کردن زیرساخت های طرح هوشمندسازی پلیس حدود ۴٠ میلیارد ریال از محل اعتبارات سازمانی و هم چنین دهیاری ها هزینه شده که با برنامه ریزی های انجام شده تعداد دوربین ها به ۴٠٠ دستگاه و تعداد روستاهای این طرح به ٣٠ روستا تا پایان سال خواهد رسید.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور متذکر شد: با انجام پایش های تصویری و هم چنین مشارکت هوشمندانه مردم در تامین امنیت از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل علیرغم وجود برخی مشکلات کاهش یک درصدی سرقت و افزایش ۴ درصدی کشفیات را شاهد بوده ایم و با استفاده از این ظرفیت برخی جرایم مهم از جمله قتل ها و باندهای سرقت را نیز کشف کرده ایم.

سرهنگ حسینعلی زاده در خاتمه گفت: قطعا نگاه پلیس شهرستان نیز افزایش کیفیت و تسریع بخشی در ارائه خدمات، کشف به موقع علمی جرایم است ضمن اینکه امنیت یک نیاز عمومی و تولید آن مستلزم مشارکت همگانی است و این یگان آمادگی مشاوره و راهنمایی رایگان در صورت درخواست هر صنف و اداره ای جهت عملی شدن این طرح را دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه