English

سرهنگ مجتبی راست خدیو؛

دستگیری ۳۵ معتاد متجاهر درقشم

جانشین فرمانده انتظامی قشم از اجرای طرح دستگیری معتادان متجاهر و خطرناک در این شهرستان و دستگیری ۳۵ معتاد در همین رابطه خبر داد.

دستگیری 35 معتاد متجاهر درقشم

به گزارش خبر گزاری موج هرمزگان،  سرهنگ مجتبی راست خدیو جانشین فرمانده انتظامی قشم گفت: در پی اجرای مطالبات شهروندان مبنی بر برخورد با معضلات و موضوعات مبتلا به اجتماعی و در راس آن اعتیاد و تبعات لجام گسیخته آن، طرح دستگیری معتادان متجاهر با تعداد 35نفر به مرحله اجرا در آمد.

راست خدیو با بیان اینکه معضلات اجتماعی نیازمند مشارکت همگانی برای مواجهه معقول و بازگشت افراد آسیب دیده به بدنه جامعه است تاکید کرد: تعداد 20نفر از دستگیر شدگان دارای سوابق کیفری هستند که با هماهنگی‌های لازم قضایی تحویل کمپ ماده 16 شهرستان بندرعباس شدند.

وی با بیان اینکه اثرات پنهان طرح‌های این چنینی کمتر از اثرات آشکار آن نیست خاطر نشان کرد: پیشگیری از سرقت های خرد از جمله موضوعاتی است که در طرح برخورد با معتادان متجاهر کنترل شده است یا حتی از بین خواهد رفت.

جانشین فرمانده انتظامی قشم در پایان ضمن تشکر از حسن همکاری عموم شهروندان در اجرای این طرح از آنان خواست تا در صورت رویت موارد مشکوک موضوع را با پلیس در میان بگذارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه