English

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خمینی شهر:

دشمنان با تمام ابزار به جنگ با جوانان درعرصه فرهنگی حاضر شدند

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خمینی شهر گفت: دشمنان با تمام ابزار و امکانات به جنگ با جوانان درعرصه فرهنگ در میدان حاضر شده اند.

دشمنان با تمام ابزار به جنگ با جوانان درعرصه فرهنگی حاضر شدند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، محمد حسین محمدی در جمع نوجوانان شرکت کننده در برنامه رادیو مسجد اظهار کرد: با تمام فعالیت های دشمن در عرصه فرهنگ ،جوانان ما با کمترین هزینه ها اما پرقدرت و با توان محکم در صحنه ایستاده اند.

وی در جشن تقدیر از دست اندرکاران و تهیه کنندگان برنامه اینترنتی رادیو مسجد که در شب های ماه مبارک رمضان پخش شد، گفت: در کشور حدود 24 هزار کانون مساجد وجود دارد که نو جوانان و جوانان پرشور کشور در این پایگاه ها مشغول فعالیت هستند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خمینی شهر با بیان اینکه دشمن با همه هزینه ها و امکانات به جنگ جوانان در میدان حاضر شده اند، ابراز امیدواری کرد: جوانان ما با کمترین هزینه ها اما پرقدرت و با توان محکم در صحنه ایستاده اند و فعالیت های فرهنگی خود را متوقف نکرده اند.

 محمدی با اشاره به این مطلب که  مسجد و مدرسه و دانشگاه از جایگاه هایی است که هر چه پررنگ تر شود از لحاظ تربیتی با مشکلات کمتری روبرو خواهیم بود، افزود: جوانان ذخیره های این مملکت هستند که می توان از توانایی آنها و این گنج پنهان در پیشبرد اهداف انقلاب و اسلام استفاده کرد.

این مقام مسئول مطرح کرد: در دوران دفاع مقدس کارکرد مساجد چه بود؟ مسجد در دهه های اخیر محل آموزش های جنگی رزمندگان و اعزام داوطلبان به جبهه بود و اگر نگاهی به صدر اسلام و دوران پیامبر  و ائمه معصومین داشته باشیم درمی یابیم که مسجد جایگاه قضاوت و عدالت و رسیدگی به مطالبات و شکایات مردم بود .

محمدی باشرمندگی از فشار اقتصادی موجود یاد کرد و گفت: از جوانان شهرستان شرمنده ایم که نمی توانیم پاسخگوی نیازها و مطالبات به حق آنها در زمینه های فرهنگی و هنری باشیم گر چه خود جوان ها به صورت خود جوش در همه صحنه ها با قوت حضور دارند و هر گونه خدمتی که در توان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان باشد دریغ نخواهیم کرد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خمینی شهر در پایان از خانواده ها درخواست کرد: مراقب فرزندان خود باشند و از نوجوانان درخواست کرد قدر جوانی خود و لحظاتی که دیگر بازگشتی برای آن نیست را بدانند و بهترین استفاده های مادی و معنوی را از این دوران برداشت کنند.

در ادامه  مسئول خانه نوجوانان هنرمندخمینی شهر گفت: برنامه رادیو مسجد که در ماه مبارک رمضان هرشب به صورت اینترنتی پخش می شد و با استقبال فراوانی روبرو شد آیتم های جالبی در برداشت.

محمد جواد حاجیان بیان داشت: برنامه رادیو مسجد در 9 قسمت ضبط شد که در شب های ماه مبارک رمضان هرشب حدود پانزده دقیقه به صورت اینترنتی پخش می شد.

وی تاکید کرد: اگر در حوزه مدیریت شهری کار به نوجوانان سپرده شود بازخوردهای بسیار خوبی دریافت خواهیم کرد.

به گزارش موج؛ در  این جشن که با حضور رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و براتی معاون فرماندار و رییس اتحادیه انجمن های قرآنی و مدیر مسئول فرهنگی کانون مسجد ولایت برگزار شد از فعالان و تهیه کنندگان برنامه رادیو مسجد تقدیر به عمل آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه