English

فرماندار شهرستان شهرضا:

تداوم انقلاب اسلامی بدون بسیج ممکن نبود

فرماندار شهرستان شهرضا گفت: همه مردم و مسئولان از نقش سپاه در ابتدای انقلاب تاکنون اطلاع داریم و بدون بسیج به عنوان شجره طیبه انقلاب اسلامی تداوم انقلاب ممکن نبود.

تداوم انقلاب اسلامی بدون بسیج ممکن نبود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، علی اصغر رفیعی نژاد در مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرضا گفت: حضور بسیج  در 8 سال دفاع مقدس ، در حفظ تمامیت ارضی کشور، در صحنه های عمرانی ، فرهنگی، اجتماعی، بهداشتی و درمانی نقشی انکار نشدنی است.

وی تصریح کرد: ویژگی انعطاف پذیری، موقعیت شناسی و حضور در صحنه های مختلف اجتماعی،فرهنگی ،اقتصادی،عمرانی و بهداشتی و مشارکت و همدلی با دستگاه های دولتی ،ویژگی موثر بسیج در جامعه است.

رفیعی نژاد افزود: هرگاه انقلاب به پشتوانه مردمی نیاز داشت ، شاهد حضور بسیج بودیم.

فرماندار شهرضا گفت: میدان و عرصه مبارزه کنونی، میدان مبارزه با مسائل اجتماعی و فرهنگی است.

رفیعی نژادبابیان اینکه نقطه قوت انقلاب اسلامی وحدت بین تمام مردم و مسئولان سه قوه است، تصریح کرد: دشمن با شناسایی این نقطه قوت و حساس با برنامه ریزی به دنبال ازبین بردن این وحدت است.

وی افزود: ایجاد ناامیدی از سیستم اداری کشور، ناکارآمد نشان دادن دولت،تخریب سه قوه، رو در رو قراردادن مسئولان سه قوه و ایجاد بدبینی نسبت به دولت در بین مردم،از اقدامات دشمن بوده و متاسفانه بعضی از مسئولان هم سرباز پیاده نظام این تفکرات می شوند.

فرماندار شهرضا گفت: عصر حاضر عصر مقابله با کژاندیشی های دشمنان انقلاب و حضور در صحنه های اجتماعی و فرهنگی است که بسیج می تواند سکان دار این مقابله باشد.

رفیعی نژاد تصریح کرد: امیداست با وحدت و همدلی هرچه بیشتر نقشه های شوم دشمنان را نقش برآب کنیم.

وی افزود: در حال حاضر امنیت و آرامش موجود در شهرستان نتیجه و حاصل همکاری،همدلی و هم افزایی تمام مسئولان با یکدیگر است.

فرماندارشهرضا گفت:سرهنگ داستانی از مسئولانی بودند که در تمام صحنه های کمک به سیل زدگان، مبارزه با بیماریها،کمبود پزشک و اقتصاد مقاومتی حاضر بودند و خدمت رسانی کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرضا نیز گفت: امید است در گام دوم انقلاب استوارتر، امیدوارتر و با تلاش بیشتر ، زمینه تحقق جامعه اسلامی را محقق کنیم.

سرهنگ مسعود اکبری تصریح کرد: مردم در زمینه بسیج کارنامه درخشانی دارند و می طلبد با بصیرت افزایی حضور مردم در عرصه های مختلف را قوی تر کنیم.

سرهنگ اکبری افزود: امید است بتوانیم از ظرفیت بسیج به عنوان قدرت مردمی و  نرم جمهوری اسلامی در مقابله با تهدیدهای دشمن استفاده کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه