English

سردار پاشا محمدی:

اسلام امروز دین دوم اروپاست/ما نباید بپرسیم انقلاب اسلامی برای ما چه کار کرده؟/باید به نعمت انقلاب اسلامی شاکر باشیم

معاون اجرایی سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه اسلام امروز اسلام دین دوم اروپاست، اظهار کرد: باید بپرسیم برای انقلاب چه کردیم نه آنکه انقلاب برای ما چه کرده است و باید به نعمت انقلاب اسلامی شاکر باشیم.

اسلام امروز دین دوم اروپاست/ما نباید بپرسیم انقلاب اسلامی برای ما چه کار کرده؟/باید به نعمت انقلاب اسلامی شاکر باشیم

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، سردار سرتیپ پاسدار های پاشا محمدی در همایش بسیج و تاثیر آن در معادلات منطقه ای بین المللی در افق ۱۴۰۴ که از طرف مرکز امدر بین الملل وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، گفت: همه فتنه ها، چالش ها، تحریم ها و جبهه های جدیدی که گشوده می شود برای امتحان ماست که آیا ما زینب گونه رفتار می کنیم؟

وی با بزرگداشت شهدای انقلاب اسلامی گفت: شهید عبدالله میثمی نماینده امام در قرارگاه خاتم الانبیاء پایان راه پیمان با خدا را شهادت می دانست و همه ما در خلقت با مرگ منتقل می شویم و امروز خودمان بهشت و جهنم اخروی خود را می سازیم.

معاون اجرایی سازمان بسیج تصریح کرد: امروز بیشتر به جامعه نخبگان بسیج نیاز داریم اونهایی که به خدا رسیدند و به بسیجیان با اعتقاد راسخ نیاز داریم.

سردار پاشا محمدی یادآور شد: ما نباید سوال کنیم جمهوری اسلامی برای ما چه کار کرده و ما باید بگوییم برای انقلاب چه کار کردیم؟

وی تصریح کرد: باید شاکر انقلاب اسلامی و قانون اساسی وحیانی باشیم و معتقدیم کلام امامین انقلاب تفسیر آیات قرآنی است و ولایت فقیه ولایت پیامبر خدا و خداست.

معاون اجرایی سازمان بسیج در بخشی از سخنانش ویژگی های ولی فقیه را برشمرد و به عدالت و عالم بودن و فقیه بودن اشاره و عنوان کرد: هر گاه این ویژگی ها که در وجود ولی فقیه جمع شده از بین برود خود به خود ولایت فقیه ساقط می شود و کفر است رهبر و ولی فقیه را با دیگر رهبران کشورها مقایسه کنیم.

سردار پاشا محمدی بسیج را لشگر مخلص خدا خواند و ادامه داد: باید برای بسیج شاکر بود و امام خمینی رحمت الله فرمان به تشکیل بسیج جهانی داد.

وی خاطر نشان کرد: می خواهند اسلام را در جهان مخدوش کنند در حالیکه اسلام دین دوم اروپا است و به لطف خدا جبهه مقاومت شکل گرفته و روحیه ولایت مداری در سوریه و لبنان ما ایرانیان را جا گذاشته است.

معاون اجرایی سازمان بسیج گفت: شهید جهان آرا گفت که مراقب باشیم ایمان سقوط نکند شهر اگر سقوط کند مجدد آن را فتح می کنیم.

سردار پاشا محمدی ادامه داد: امروز عرضه فعالیت بسیج خدمت به مردم است و ما یک ظرفیت خدایی در اختیار داریم و حاضریم به کمک دولت بیاییم و امروز متاسفانه از این ظرفیت استفاده می شود.

وی یادآور شد: در سوریه جنگ زده پنج سال است قیمت کالا یکسال است و در کشور ما این توان است که در کشور وضعیت بازار بهبود یابد و همه این نابسامانی را درک می کنند.

معاون اجرایی سازمان بسیج به بسیج مردمی در انقلاب اسلامی پرداخت و افزود: بسیج عشایر با کمک مردم امنیت ارزان را با داشتن تجهیزات و طی دوره آموزش های لازم تامین می کنند.

سردار پاشا محمدی به میزهای خدمت در سازمان ها توسط بسیج اشاره و عنوان کرد: بسیج می تواند و با تفکر بسیجی می توانیم این نظام را به قلل مرتفع عالم برسانیم.

وی خاطر نشان کرد: باید برگردیم به سال ۵۷ و ببینیم پسر چه کسی هستیم؟ آیا پهلوی ما و اجداد ما را آدم حساب می کرد؟ ما هر چه داریم از اسلام و انقلاب است و هر کس شان  جز نوکری مردم بداند به بیراهه می رود تفکر بسیجی یعنی داشتن روحیه جهاد در راه خدا.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه