English

سردار غیب پرور:

امروز علم و فرهنگ تجلی عرصه دفاع از انقلاب اسلامی است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: زمانی دفاع از اسلام در جبهه‌های جنگ بود و امروز علم و فرهنگ تجلی عرصه دفاع از انقلاب اسلامی است.

امروز علم و فرهنگ تجلی عرصه دفاع از انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری موج، سردار غلامحسین غیب‌پرور، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در همایش فضای مجازی بسیج با اشاره به اهمیت پاسداری از انقلاب اسلامی و حمایت از ولایت فقیه گفت: شرط دفاع و پاسداری از دین خدا وجود انسان‌های عاقل و بیدار دل است.

وی ادامه داد: از آغاز تا کنون میدان‌های مختلفی برای دفاع از انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان آن پیش آمده است، زمانی دفاع از اسلام در جبهه‌های جنگ بود و امروز علم و فرهنگ تجلی عرصه دفاع از انقلاب اسلامی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به جنگ فرهنگی دشمنان علیه انقلاب اسلامی افزود: دشمن با دین و اعتقاد ما سر کار دارد و در تلاش است تا مردم را از دین تهی نماید و ازرش‌هایشان را بگیرد.

غیب‌پرور تصریح کرد: دشمن چون باطل است و ریشه ندارد لذا زمانی که ما خوب عمل ننماییم او فاتح میدان خواهد شد و فضای مجازی یکی از عرصه‌هایی است که در صورت عملکرد ناصحیح ما، دشمن پیروز می‌شود.

وی با بیان الزامات پیروزی در جنگ نرم گفت: همان طوری که ما در هشت سال جنگ تحمیلی روی نیروهای خودی و دشمن و وضعیت جغرافیای زمین تمرکز می‌کردیم، در عرصه فضای مجازی نیز باید بررسی نماییم که چه تعداد نیروی کارآمد و حرفه‌ای در اختیار داریم و موانع را بشناسیم زیرا میدان جنگ نرم، میدان بی‌رحمی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: عرصه فضای مجازی همان جنگ تمام عیار است که در زمان حاضر خانه و اتاق فرزندان ما را در اختیار گرفته است و امروز به گونه‌ای است که همه امکانات گذشته در یک گوشی تلفن همراه تجمیع شده است.

غیب‌پرور با تاکید بر ضرورت هوشیاری در زمینه فضای مجازی عنوان کرد: در این میدان باید جایگاه خود را بشناسیم و نباید در این عرصه خوش‌خیال باشیم.

وی با اشاره به مقدمات لازم برای مقابله با تهدیدات فرهنگی دشمنان علیه انقلاب اسلامی  ادامه داد: در آغاز باید هم‌افزایی داشته باشیم در قدم بعدی باید در جهت به روز شدن خود و امکانات و روش ها اقدام نمود و در نهایت باید بر تاثیرگذاری اقدامات فرهنگی در کف جامعه متمرکز شویم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه