English

فرمانده سپاه صاحب الزمان (ع) استان اصفهان:

رویکرد اول فرماندهان نواحی بسیج مسجد محوری باشد

فرمانده سپاه صاحب الزمان (ع) استان اصفهان گفت:فرماندهان نواحی بسیج با تمام توان و نیروی خود باید در راستای حفظ جایگاه مسجد به عنوان منشا خیر و برکت تلاش کنند.

رویکرد اول فرماندهان نواحی بسیج مسجد محوری باشد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سردار مجتبی فدا در مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرضا با بیان اینکه 10 طرح در ماموریت های بسیج در نظر گرفته شده گفت:فرماندهان نواحی بسیج با تمام توان و نیروی خود باید در راستای حفظ جایگاه مسجد به عنوان منشا خیر و برکت تلاش کنند.

 وی افزود: می توان با برگزاری اردوهای جهادی، کلاس های اوقات فراغت و تعامل با هیات امنا و روحانی مسجد ،طرح شهید بهنام محمدی را به بهترین شکل اجرا کرد.

سردار فدا اظهار داشت: با اجرای طرح های مختلف بسیج و استفاده از نیروهای بسیجی در زمینه های فرهنگی، اقتصادی، درمانی و اجتماعی می توان مشکلات مردم را حل کرد.

وی گفت: در ابتدای انقلاب اوایل استقرار نظام بود و شرایط اداره کشور و تحریم های مختلف به گونه ای نبود که ما بتوانیم ظرفیت ها و توانمندی های دفاعی و مقابله ای کشور را نشان دهیم.

سردار فدا افزود: راه اندازی ،تشویق و فرمان ایجاد بسیج مستضعفین یکی از برکات و یادگارهای خوب امام خمینی (ره) بوده که منشا خیر وبرکت نظام جمهوری اسلامی است.

وی افزود: بسیج متعلق به کلیت نظام ،تشکیلات نظام و نیروی تمام نشدنی و ذخیره نظام برای مقابله با موانع و چالش هاست.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان گفت: اوایل انقلاب  بسیج در مقابله با گروهک های منافق و تجزیه طلب در کردستان، سیستان، ترکمن صحرا، حضور در جنگ و کمک به دستگاه های نظامی و دگرگونی شیوه اجرایی نبرد و عملیات های مختلف ،تاثیر گذار و پرنقش بود.

سردار فدا تصریح کرد: تاپایان جنگ ظرفیت ما دفاعی بود اما رویکرد ما بعد از جنگ به سمت افزایش توانمندی ها ،قابلیت و امکانات تا جایی پیش می رود که کسی چشم طمع به نظام جمهوری اسلامی نداشته باشد.

وی افزود: با تغییر رویکرد به سمت انرژی هسته ای و بهره برداری از انرژی هسته ای، بالابردن توان موشکی و آمادگی در مقابل دشمن حرکت کردیم.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت دومین هدف دشمن بعد از پیگیری های مختلفی که برای از بین بردن صنعت هسته ای ما داشته، حذف توان موشکی است.

سردار فدا تصریح کرد: ظرفیت، اقتدار ، تجهیزات و آمادگی موشکی ما به حدی است که مقام معظم رهبری خطاب به دشمنان می فرمایند که اگر یک موشک بزنید ده موشک می زنیم.

وی افزود: در شرایط فعلی توان و ظرفیت بازدارندگی خود را بالاتر برده و درکنار آن ظرفیت های دفاعی ،آمادگی دفاعی ،قدرت دفاعی ، پشتیبانی مردمی را افزایش دادیم.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان گفت: پهباد آمریکایی به محض اینکه وارد کشور شد هشدار دادیم و توجه نکرد، سپس آن را  سرنگون کردیم.

سردار فدا تصریح کرد: وقتی انگلیسی ها ناو ما را توقیف می کنند ماهم با اجازه مقام معظم رهبری کشتی آن ها را در زمانی کمتر از سه روز توقیف می کنیم.

وی افزود: این عزت و سربلندی را مدیون امام (ره) ، شهدا و هدایت و مدیریت شجاعانه، آگاهانه، مدبرانه و بی نظیر مقام معظم رهبری هستیم.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: به برکت آمادگی و هوشیاری نیروهای مسلح، علیرغم برنامه ریزی های مختلف دشمنان ، در دوسال گذشته  200تا 250 گروهک تروریستی که قصد برهم زدن امنیت و آرامش کشور را داشتند ، مورد هجوم،ضربه و انهدام قرارگرفتند.

سردار فدا تصریح کرد: امروز دشمن تمام ظرفیت و توانمندی خود را در راستای ایجاد آشوب های اجتماعی با عناوین مختلف اعتراض کشاورزان،بازنشستگان ، فرهنگیان و  نه به گرانی و معضلات دیگر به کارگرفته است.

وی افزود: منکر مشکلات و فشارهای اقتصادی در جامعه نیستیم و وظیفه همه مسئولان رسیدگی و رفع مشکلات مردم است.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: مدیران از ظرفیت بسیج برای حل مشکلات مردم در زمینه های مختلف استفاده کنند.

به گزارش موج، در پایان این مراسم از زحمات سرهنگ جواد داستانی تجلیل و سرهنگ مسعود اکبری به عنوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرضا معرفی شد.

گفتنی است؛ سرهنگ اکبری پیش از این فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج نایین و خورو بیابانک بوده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه