English

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان:

هر گونه اقدام مذبوحانه دشمن با پاسخ قاطع ملت ایران روبرو خواهد شد

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان گفت: هر گونه اقدام مذبوحانه دشمن با پاسخ قاطع ملت ایران روبرو خواهد شد.

هر گونه اقدام مذبوحانه دشمن با پاسخ قاطع ملت ایران روبرو خواهد شد

به گزارش خبرنگار خبر گزاری موج اصفهان، حیدر قاسمی در جلسه شورای اداری شهرستان خمینی شهر اظهار کرد: همانگونه که در گام اول مشکلات را پشت سر گذاشتیم اکنون نیز هرگونه اقدام مذبوحانه دشمنان با پاسخ قاطع کشور ایران روبرو خواهد شد.

وی افزود: خمینی شهر از دو جهت بزرگ و ارزشمند است دارد از نظر مردم خیر و در عرصه های تولید و کار آفرینی نیز از بزرگان هستند.

قاسمی بیان داشت:خمینی شهر از نظر تراکم زیستی در کشور دومین شهر بعد از کرج وتهران است ودر استان رتبه اول را داراست.

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان با بیان خدمات دولتی و فعالیتهای دولتی در هفته دولت اذعان کرد:  وقتی مناسبتها بیان می شود باری را نیز با خود همراه دارد اما بخش نرم افزاری آن کمتر مورد توجه قرار می گیرد.

وی تصریح کزد: در هفته دولت دو بزرگوار خادم مردم شهیدان رجایی و باهنر  توسط کوردلان به شهادت رسیدند و در تقویم ایران و در روند کاری  مسئوولان در بُعد خدمت صادقانه جاودانه شدند.

قاسمی افزود: اگر ما نیز به عنوان مسئول این نکات را در خود برجسته کنیم قطعا خدمتگزار خوبی خواهیم بود اما در صورت غفلت خسر الدنیا والاخره می شویم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان از  عیوب فرایند شورای اداری را مصوبات دولتی که مورد تایید قرار میگیردبرشمرد وافزود: اگر مصوباتی با قانون مغایرت داشته باشد طبق اصل 138 تحت اختیار رییس قوه مقننه قرار می گیردکه به قوه مجریه اعلام کند.

قاسمی ادامه داد:به همین منظور در فرایند اداری استاندار در مرکز استان و در شهرها فرماندار رییس شورا قرار می گیرند که هماهنگی وانسجام بخشی بین شهرها و مجموعه های دولتی بر عهده آنان قرار می گیرد و امید است خدمات ما در راستای هم‌پوشانی  بخشها و دستگاه ها باشد.

وی در باره موضوعات مطرح شده توسط دستگاه های شهرستان گفت: فرماندار جهادی شهرستان باید به سمت وسویی برود که پیگیری مسائل مطرح شده منسجم باشد و شورای تامین باید از تجربیات مدیران و دیگر کارگروه ها بهره لازم را در حل مشکلات به کار گیرد.

قاسمی موضوع دیگر که از اهمیت بسیاری برخوردار است را مشکلاتی که گریبانگیر دولت شده است برشمرد و خاطرنشان کرد:  در زمان کنونی با شرایط سخت هجمه های متعدد دشمنان مواجه هستیم.

وی افزود:دشمن وقتی می بیند حمله نظامی کارساز  نیست و توان نظامی کشور حرفی برای گفتن دارد وهمه به آن اذعان دارند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری با توجه به گام اول انقلاب که طبق منویات مقام معظم رهبری  مشکلات را پشت سر گذاشتیم، توضیح داد: هر گونه اقدام مذبوحانه و اقدام نظامی علیه نظام با پاسخ قاطع  جوانان ایران همراه است.

وی ابراز کرد:امروزه در جایگاهی قرار داریم که شرایط فرهنگی متفاوت است و نباید از مقوله های فرهنگی غفلت کرد؛ به همت جوانان امروز دشمنان نظام اسلامی هیچگونه پیشبردی در هیچ مقوله ای ندارند اما در حوزه فرهنگ اگر اعتقادات آحاد جامعه دچار تحریف شود با مشکل روبرو می شویم چون پای اعتقادات مردم در میان است.

قاسمی اضافه کرد: دشمن در حوزه اقتصادی نیز ورود پیدا کرده است و در حوزه سیاست داخلی وخارجی برنامه هایی توسط دولت صورت پذیرفت که اتفاقاتی را نیز به دنبال داشت که موجب بروز آسیب های اجتماعی شد.

وی گفت: دولت با مشکلات جدی مواجه است ختی در زمان جنگ از نظر فروش نفت با زمان حال قابل مقایسه نیست و قیمت نفت به دلیل خباثتهای دشمن پایین آمده است و نمی توان بهره کافی از این منبع را برد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان گفت: دشمنان ملتها قبلا دولت ها را تحریم می کردند اما امروزه تک تک شرکتها در تحریم دشمنان است و سعی همه مسئولان  برآن است که قدمی در رفع حل مشکلات بردارندو دشمنان خناسی که ناکارآمدی دولت را در بوق می کنند به رسانه های بیگانه کمک می کنند اما آگاهی سازی مردم وظیفه ماست و کشور ما می تواند با همراهی مردم بر روی پای خود بایستد و دربرابر سیاستهای ظالمانه مقاومت کند.

قاسمی تاکید کرد: مردمی که عرق دیانت در وجودشان است با توجه به منویات مقام معظم رهبری در گام دوم استوارتر قدم برخواهند داشت و توجهی به صحبتهای بیگانگان ندارند.

وی با بیان این نکته که وظیفه ما اطلاع رسانی است اظهار کرد: باید از تمامی ظرفیتها و فرصتها در جهت پیشبرد اهداف نظام و حل مشکلات استفاده لازم را برد اگرچه در حوزه مالی دست ما کوتاه باشد اما می توانیم گوش شنوایی برای مشکلات مردم داشته باشیم.

قاسمی تذکر داد: مسئوولان می توانند با مردم رفتار مناسبی داشته باشند هماهنگی منسجمی که بین دستگاهها وجود دارد  خصوصا هماهنگی هایی که بین شهرداری های خمینی شهر و شورای شهر وجود دارد قابل تقدیر است و این جز با همراهی روحانیت و پیگیریهای فرماندار جهادی شهرستان و  مردم حاصل نشده است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان در پایان خاطر نشان کرد: مردم شهرستان خمینی شهر مردمی خیر اندیش و خلاق و کار آفرین هستد و امید است که مسئوولان قدر دان چنین مردمی باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی