English

امام جمعه بوکان:

انقلاب سهم تمام مردم ایران است

همه مردم ایران از این انقلاب سهم دارند و همه باید برای حفظ آن تلاش کنند و اجازه ندهند جوانان در برابر وسوسه های دشمنان فریب بخورند.

انقلاب سهم تمام مردم ایران است

به گزارش خبرگزاری موج از ارومیه، ماموستا عبدالرحمن خلیفه زاده در خطبه های این هفته نماز جمعه بوکان گفت: این ایام خدمت‌رسانی به مردم ضروری است و مسئولان باید مشکلات مردم را رفع کنند و به فکر نیازمندان باشند.

وی ادامه داد: مسئولان باید زمینه اشتغال جوانان را فراهم کنند زیرا هدف انقلاب اسلامی کسب رضایت و خدمت به مردم است و بر این اساس باید فعالیت هایی برای کسب رضایت مردم انجام شود. 

ماموستا خلیفه زاده افزود: همه مردم ایران از این انقلاب سهم دارند و همه باید برای حفظ آن تلاش کنند و اجازه ندهند جوانان در برابر وسوسه های دشمنان فریب بخورند.

امام جمعه بوکان اضافه کرد: امروز دشمنان ایران اسلامی می‌خواهند امنیت و آرامشی را که در کشور حاکم است را از ما بگیرند پس ما نباید با شانه خالی کردن از زیر بار مسئولیت بهانه به دست آنان بدهیم.

ماموستا خلیفه زاده گفت: همه اقشار مردم در ایران برای انقلاب اسلامی خون دادند پس انقلاب فقط متعلق به یک قشر خاص نیست و متعلق به همه اقوام و مذاهب است و باید همگی پاسدار انقلاب باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه