English

امام جمعه موقت سنندج:

۸۰ میلیون ایرانی، پاسدار نظام هستند

امام جمعه موقت سنندج گفت: دشمنان بدانند که پاسداران ایران 80 میلیون نفر مردم هستند و با وجود این لشکر عظیم هیچ‌وقت تروریست‌ها نمی‌توانند به نتیجه‌ای برسند.

80 میلیون ایرانی، پاسدار نظام هستند

به گزارش خبرگزاری موج، ماموستا سیداحسن حسینی امروز در خطبه‌های نماز جمعه مسجد جامع شهر سنندج اظهار کرد: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای راز و نیاز، تلاوت قرآن، کمک به فقرا و نیازمندان است، پس باید ازاین ماه نهایت استفاده را ببریم.

وی با اشاره به زکات فطریه‌ای که امسال در کردستان در نظر گرفته شده است، گفت: برای هر نفر 5 هزار تومان تعیین شده است و مردم می‌توانند فطریه خود را به کمیته امداد تحویل دهند تا آنها نیز به دست فقرا و نیازمندان برسانند.

امام جمعه موقت سنندج در ادامه با اشاره به حملات تروریستی تهران، عنوان کرد: همه ما مردم کردستان این حملات تروریستی را محکوم می‌کنیم و تروریست‌ها و حامیان آنها بدانند که به هیچ عنوان نمی‌توانند کوچک‌ترین تاثیری بر روی روحیه فولادین ملت ایران بگذارند.

وی با عنوان اینکه با این اقدامات تنفر از تروریسم و حامیان آنها در منطقه بیش‌تر شد، بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی از بطن مردم برخاسته است و خود مردم نیز پاسدار انقلاب هستند.

ماموستا حسینی تصریح کرد: باید دشمنان بدانند که پاسداران ایران 80 میلیون نفر مردم هستند و با وجود این لشکر عظیم هیچ‌وقت تروریست‌ها نمی‌توانند به نتیجه‌ای برسند.

وی خاطرنشان کرد: تمام مردم ایران قدردان نیروهای نظامی، انتظامی و دفاعی هستند و از مسئولان نظام انتظار داریم که با حامیان تروریسم برخورد قاطع و حکیمانه‌ای داشته باشند.

امام جمعه موقت سنندج در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به فضایل اخلاقی حضرت علی (ع)، عنوان کرد: رشادت‌های امیر المومنین حضرت علی (ع) موجب توسعه و گسترش دین اسلام شد و امروز ایشان در میان قلوب همه مسلمانان جای دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه