English

در دیدار مدیران کل بنیادشهید و ستاد اجرایی ایلام عنوان شد:

شهدا، اصالت‌بخش جامعه و ارزش‌ها هستند

مدیران کل بنیاد شهید و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)،استان ایلام، در زمینه‌های مختلف همکاری دیدار و گفتگو کردند.

شهدا، اصالت‌بخش جامعه و ارزش‌ها هستند

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، محمد زارع، مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام در این دیدار، اظهار کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت رمز اصلی تداوم و بقای انقلاب است که خوشبختانه در استان تاکنون به خوبی در این زمینه عمل شده است.

وی با بیان اینکه از صدر اسلام تاکنون  واژه ایثار و شهادت، به عنوان یک فرهنگ متعالی در زمره عالی‌ترین مفاهیم الهی بوده است، افزود: رسانه‌ها به عنوان یکی از مهمترین ابزا تبلیغی و اجتماعی می‌تواند نقش تأثیرگذاری در این امر مهم داشته باشند که خوشبختانه خبرنگاران بسیار خوب و پابه رکابی در استان داریم‌ لذا باید از ظرفیت آنها در این راستا استفاده شود.  

زارع شهید و شهادت را واژگانی مقدس برشمرد و خاطرنشان کرد: نباید نگاه و نگرش ما به این امر مقدس و الهی سطحی و حداقلی باشد.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام، ادامه داد: همه ما مدیون شهدا و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران هستیم، بنابراین دفاع مقدس، بزرگترین سرمایه مادی و معنوی برای ادامه مسیر انقلاب است. 

وی با تاکید بر اینکه آماده همکاری لازم با سایر دستگاه‌ها جهت رفع محرومیت از چهره استان هستیم، اضافه کرد: ستاد اجرایی هر آنچه در توان داشته باشد جهت رفع محرومیت و کمک به نیازمندان استان انجام می‌دهد.  

زارع خاطرنشان کرد: در قله‌های رفیع انسانی و تراز اول انقلاب اسلامی ما، انسانهای وارسته‌ای چون شهدا و ایثارگران هستند و اینان به جامعه ما اصالت بخشیده‌اند. 

در ادامه جمال اسدی، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام، نیز اظهار کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، و بنیاد شهید هر دو نهادهای انقلابی هستند و تقریبا همسو در حال ارائه خدمت به جامعه هدف خود هستند.

 وی با بیان اینکه ستاد اجرایی در استان در زمینه محرومیت زدایی و حمایت از نیازمندان به خوبی فعال است که جای تقدیر و تشکر دارد افزود: نباید فراموش کنیم که در همین جامعه تمام انگیزه مادران شهدا که فرزندان خود را راهی جبهه‌ها می‎‌کردند این بود که دین خود را به انقلاب و حضرت امام(ره) ادا کنند.

اسدی، با اشاره به اینکه امروز دشمنان این نظام زنان و مادران و دختران ما را هدف و نشانه قرار داده اند، تصریح کرد: باید بیش از پیش هوشیار باشیم و محرومیت‌ها را رفع کنیم تا دشمن راه نفوذ پیدا نکنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه