English

رئیس پلیس راه انتظامی استان کرمانشاه در پزشکی قانونی حضور یافت

توافق فی مابین پزشکی قانونی و پلیس راه استان در خصوص انجام یک طرح تحقیقاتی مشترک جهت بررسی جعل و تصادفات ساختگی انجام شد.

رئیس پلیس راه انتظامی استان کرمانشاه در پزشکی قانونی  حضور یافت
به گزارش خبرگزاری موج

، سرهنگ زارع رئیس پلیس راه انتظامی استان کرمانشاه به همراه سرهنگ جعفری جانشین پلیس راه استان ضمن دیدار با کتر سلیم خانی مدیر کل پزشکی قانونی، خواستار همکاری بیشتر و بررسی دقیقتر تصادفات شد.

در ابتدا دکتر سلیم خانی ضمن خوش آمدگویی ،توضیحاتی در خصوص نحوه بررسی صدمات مصدومین و همچنین متوفیان حوادث رانندگی را ارائه نمود.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه یکی از مشکلات پرونده‌های پزشکی قانونی را جعل و کلاهبرداری عنوان کرد و افزود: سال گذشته تنها ۲۴ مورد تخلف در این زمینه داشتیم که نسبت به سال‌های گذشته کاهش داشته و در آمار جعل و تصادفات ساختگی در سال‌های اخیر نیز بیش از ۱۰۰ مورد بوده که سال گذشته به ۲۴ مورد رسیده است.

سرهنگ زارع نیز از دکتر سلیم خانی بابت همکاری های دلسوزانه با پلیس راه تقدیر و تشکر کرد و توضیحاتی در خصوص وضعیت تصادفات را ارائه نمود.

وی افزود: همکاران ما در مجموعه پلیس راه استان نیز تمام تلاش خود را جهت احقاق حق و بررسی دقیق کارشناسی تصادفات را دارند و در این زمینه نیز آمادگی لازم جهت همکاری با پزشکی قانونی را داریم.

در پایان نیز مقرر شد جهت کاهش و از بین بردن جعل و تصادفات ساختگی ، ضمن انجام یک طرح تحقیقاتی مشترک بین پزشکی قانونی و پلیس راه استان ، جلسه مشترک با حضور مسئولین مرتبط با تصادقات ساختگی نیز تشکیل شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه