English

اجتماع دانشگاهیان دانشکده فنی و حرفه ای شهید رجایی کاشان در حمایت از تظاهرات ضد صهیونیستی دانشجویان آمریکا و اروپا

همگام با دانشگاهیان سراسر کشور، اساتید ، کارکنان و دانشجویان دانشکده فنی و حرفه ای شهید رجایی کاشان با تجمع در گلزار شهدای گمنام ، حمایت خود را از تظاهرات ضد صهیونیستی دانشجویان دانشگاه های آمریکا و اروپا و در حمایت مردم مظلوم غزه اعلام کردند .

اجتماع دانشگاهیان دانشکده فنی و حرفه ای شهید رجایی کاشان در حمایت از تظاهرات ضد صهیونیستی دانشجویان آمریکا و اروپا
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای استان اصفهان در این اجتماع گفت:  همه ما اطلاع داریم به دنبال جنایات فجیعی که رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین بویژه غزّه انجام داد موجی از محکومیت‌های جهانی و صدور بیانیه از سوی برخی دولت‌ ها ، سازمان‌ها و دانشگاه‌ها  به راه افتاده و خاصّه در دانشگاه‌های معتبر آمریکا و اروپا جمع زیادی از دانشجویان و اساتید آزادی‌خواه و حق طلب بیدار شدند و به پا خواستند و از یک طرف خواستار توقف جنایات رژیم غاصب اسرائیل شده و از طرف دیگر از دولت هایشان خواستند دست از حمایت اسرائیل بردارند.

غلامرضا حسنی مقدم افزود : امروز استاد و دانشجو و کارکنان دانشگاه باید بیش از گذشته بصیرت خود را افزایش دهند و برای همه مشخص و روشن شده که واژه هایی  مانند دموکراسی ، آزادی بیان و حقوق بشر در غرب فقط شعار بوده و عملا به آن هیچ اعتقادی ندارند.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی شهرستان کاشان با اشاره به عملیات وعده صادق و اقدام امیدبخش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: آنچه که در اقدام غرورآفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پرتاب و شلیک پهبادها و موشکهای کروز و بالستیک به سوی رژیم صهیونیستی رخ داد  دارای نکته هایی برای کل دنیا بود .

این مقام مسئول گفت:نکته اول اینکه ایران جرات خود را در حمله به رژیم صهیونیستی که یکی از امنیتی ترین مکان ها را دارد ، نشان داد و ثابت کردیم هرجا که هدف مشروع برای ما باشد می توانیم  مورد هدف قرار دهیم . البته ما به هیچ کشوری حمله نمی‌کنیم اما اگر به ما حمله شود قاطعانه پاسخ خواهیم داد.

وی افزود: نکته دوم پیام به دولتهای غربی‌ بود که بیش از این برای اسرائیل وقت نگذارید و هزینه نکنید و نیز برای گروه‌های مقاومت این پیام را داشت که تا پیروزی نهایی کنار شما هستیم همانطورکه آمریکا همواره پشتیبان اسرائیل است و نکته پایانی به مردم عزیزمان بود که مقتدرانه پیش خواهیم رفت و آمادگی دفاع در مقابل هرگونه تجاوز به خاک این کشور و منافع میهن در دنیا را داریم .

عضو هیات علمی دانشکده فنی و حرفه ای شهید رجایی کاشان در پایان گفت: ما اساتید ، کارکنان و دانشجویان دانشکده فنی و حرفه ای شهید رجایی کاشان همگام و همصدا با دانشگاهیان سراسر کشور ضمن اعلام حمایت مجدد از مردم مظلوم و مقتدر غزه و تظاهرات اساتید و دانشجویان دانشگاه های آمریکا و اروپا ، برخورد خشونت آمیز علیه اساتید و دانشجویان دانشگاه های آمریکا را محکوم نموده و خواستار مجازات رژیم صهیونیستی در دادگاه‌های بین المللی می باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه