English

کاروانسرای بوم‌گردی نایین با حضور استاندار اصفهان افتتاح شد

مجموعه گردشگری مشجری بخش انارک شهرستان نایین، با حضور استاندار اصفهان و معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری افتتاح شد.

کاروانسرای بوم‌گردی نایین با حضور استاندار اصفهان افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، هتل سنتی و مجموعه گردشگری مشجری بخش انارک شهرستان نایین در کیلومتر ۴۵ محور انارک به چوپانان قرار دارد که توسط بخش خصوصی، با مساحت ۲۰ هکتار و ۱۳۴ اتاق و سوئیت با اشتغالزایی برای ۳۵ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم و سرمایه‌گذاری ۴۰۰ میلیارد ریال، با حضور استاندار اصفهان افتتاح شد.

سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان، در جریان سفر به شهرستان نایین و افتتاح کاروانسرای بوم‌گردی مشجری، ضمن گرامیداشت ایام دهه کرامت، عنوان کرد: این مجموعه گردشگری می‌تواند منشاء امیدواری و آینده‌ای روشن برای سرمایه گذاری در این منطقه باشد.

وی ادامه داد: آنچه که در وهله نخست با بازدید از این مجموعه گردشگری در ذهن نقش می‌بندد این است که محدودیت‌ها همیشه منجر به محرومیت نمی‌شود.

استاندار اصفهان بیان کرد: محدودیت‌ها می‌توانند منجر به خلاقیت، نوآوری و شکوفایی شوند، نگاه متفاوت به استعدادهای مناطق کویری فرصت اشتغال، معیشت و سرمایه گذاری را فراهم می‌کند.

مرتضوی خاطرنشان کرد: این مجموعه‌ها می‌توانند منشاء ورود علم و فناوری به منطقه شوند و بضاعت هایی که همیشه نادیده گرفته می‌شوند را فعال کنند.

وی افزود: شاید مهم‌ترین الگویی که می‌توانیم از این مجموعه داشته باشیم نگاه متفاوت به محدودیت‌ها است که با خلاقیت و ابتکار می‌توان از ظرفیت‌های موجود بیشترین بهره را بُرد و ظرفیت‌های جدیدی را نیز ایجاد کرد.

مقام عالی دولت در استان یکی از مسائل مهم استان اصفهان در سال‌جاری را به ثمر رساندن پروژه‌های آبخیزداری دانست و عنوان کرد: هدایت و مدیریت آب‌های سطحی با جدیت دنبال می‌شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه