English

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان خبر داد:

برگزاری جشن میلاد حضرت معصومه(س) با حضور ۴۰۰ دختر نوجوان در اصفهان

مدیر منطقه 15 شهرداری اصفهان از برگزاری جشن بزرگ ولادت حضرت معصومه(س) با حضور 400 دختر نوجوان در این منطقه خبر داد.

برگزاری جشن میلاد حضرت معصومه(س) با حضور 400 دختر نوجوان در اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، هوشنگ نظری پور با اشاره به برگزاری جشن میلاد حضرت معصومه (س) اظهار کرد: برنامه «نغمه معصومانه» برای دومین سال متوالی، امروز بیستم اردیبهشت‌ همزمان با روز دختر برگزار می‌شود.

وی افزود: این برنامه، پرشورترین تجمع دختران 12 تا 18 سال است که با شرکت حدود 400 دختر نوجوان برگزار می‌شود. شرکت کنندگان در این برنامه حرکت خود را از ساعت 15:30 روز پنجشنبه از مسجد جواد الائمه (ع) همراه با سرود و مداحی آغاز می‌کنند و پس از گلباران مزار شهدای گمنام خوراسگان و اجرای دسته جمعی سرود، در برنامه «جان بابا» شرکت خواهند کرد.

مدیر منطقه 15 شهرداری اصفهان ادامه داد: در روایتی از امام موسی کاظم (ع) از حضرت معصومه (س) با عنوان «جان بابا» نام برده شده و نامگذاری این رویداد نیز بر همین اساس بوده است. در این رویداد نیز برنامه‌های شاد و متنوع ویژه دختران نوجوان در پردیس فرهنگی کوثر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری سمینار آموزشی با موضوع دختران گفت: این برنامه با عنوان «دختر بابا» با همکاری معاونت امور بانوان استانداری اصفهان، روز 21 اردیبهشت از ساعت 16 در پردیس فرهنگی کوثر برگزار می‌شود.

نظری پور خاطرنشان کرد: پدران و دختران شرکت کنندگان این رویداد هستند که ضمن تماشای یک تئاتر اجتماعی ویژه، از سخنرانی دکتر حمید دوازده امامی، عضو هیات علمی دانشگاه و مدرس آموزش خانواده، با موضوع ارتباط پدران و دختران بهره مند خواهند شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه