English

پس از ۱۷ سال وقفه صورت گرفت؛

افتتاح تقاطع غیرهمسطح صاحب روضات دراصفهان

تقاطع غیرهمسطح خیابان صاحب روضات پس از حدود ۱۷ سال، امروز با حضور شهردار اصفهان به بهره‌برداری رسید.

افتتاح تقاطع غیرهمسطح صاحب روضات دراصفهان
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، تقاطع غیر همسطح خیابان صاحب روضات و فاز اول تا سوم تعریض بزرگراه شهید خرازی کلان‌شهر اصفهان با حضور شهردار، جمعی از مدیران شهری افتتاح شد.

 

کاهش ۲۵ درصدی ترافیک با تعریض بزرگراه شهید خرازی

، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان در آیین بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح خیابان صاحب‌روضات و آغاز مرحله پایانی تعریض بزرگراه شهید خرازی:گفت:طی حدود ۱۴ سال گذشته مدیریت شهری در صدد اجرای پروژه تعریض بزرگراه شهید خرازی بود که به دلیل عدم هماهنگی‌های مورد نیاز محقق نشد.

حسین حق شناس بیان کرد:این پروژه تا ۲۵ درصد در کاهش ترافیک موثر است که این هدف تاکنون در قسمت شمال و جنوب و محور غربی تا ۱۵ درصد محقق شده و‌ مابقی آن، در مرحله بعدی و تعریض جنوب به شمال در سمت شرق، محقق می‌شود و به ۲۵ درصد هدف نهایی می‌رسد.

حق شناس

وی افزود:اتصال شرق به غرب شهر اصفهان از دیگر ثمرات احداث این پروژه و تقاطع غیرهمسطح خیابان صاحب‌روضات است که در قالب یک پروژه موفق شهری میان مناطق یک و ۹ شهرداری اصفهان به‌اجرا درآمد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان اتفاق نظر مدیریت شهری، همراهی شهروندان و پلیس راهور نقش بسیار مهمی در تحقق این تجربه موفق شهری داشت.

 

اتصال خیابان‌های بهستان ‌و کاشانی از طریق احداث تقاطع غیرهمسطح صاحب‌روضات

، مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان نیز در آیین بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح خیابان صاحب‌روضات گفت:اتصال خیابان‌های بهستان ‌و آیت‌الله کاشانی از طریق احداث پروژه تقاطع غیرهمسطح خیابان صاحب‌روضات محقق شده است که نتیجه جسارت مدیریت شهری پس از ۱۷ سال وقفه در اجرای این پروژه است.

افتتاح صاحب روضات

امیرعباس رحمتی اجرای این پروژه بدون ایجاد لحظه‌ای توقف در ترافیک بزرگراه شهید خرازی انجام شد که نشان‌دهنده توانمندی و زحمات بی‌وقفه پرسنل حوزه عمران است.

وی بیان کرد:عملیات دفع آب‌های سطحی همزمان با اجرای پروژه و احداث نیوجرسی‌های میانی بزرگراه شهید خرازی پس از تکمیل کار، از بخش‌های مهم این پروژه بود.

 

گشودن گره ترافیکی بزرگراه شهید خرازی و تسهیل ارتباط شرقی غربی اصفهان

ابوالفضل قربانی، رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر اصفهان در آیین بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح خیابان صاحب‌روضات و آغاز مرحله پایانی تعریض بزرگراه شهید خرازی بیان داشت:در سال‌های گذشته یکی از مهم‌ترین گره‌های ترافیکی در شهر اصفهان، بزرگراه شهید خرازی بود که همواره نارضایتی شهروندان را به‌دنبال داشت.

ابوالفضل قربانی اظهار کرد: دشواری ارتباط شرقی غربی شهر از دیگر مشکلاتی بوده که طی سال‌های اخیر در اصفهان وجود داشته و لذا ضرورت داشت تا برای گشودن این گره ترافیکی اقدام موثری انجام شود.

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر اصفهان گفت:خوشبختانه این هدف در این دوره با همت مدیریت شهری محقق شد و طی یک روند شبانه‌روزی، قبل از موعد مقرر، در دهه مبارک کرامت به ثمر رسید.

قربانی

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه