English

مدیرکل بنیاد شهید آذربایجان شرقی:

دانشجویان شاهد و ایثارگر ملبّس به لباس ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باشند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه تلاش دشمن، کمرنگ کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است، تاکید کرد: دانشجویان شاهد و ایثارگر باید ملبّس به لباس توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باشند.

دانشجویان شاهد و ایثارگر ملبّس به لباس ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باشند

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، جابر ابوالفتح زاده در کارگاه آموزشی توانمندسازی دانشجویان شاهد و ایثارگر آذربایجان شرقی تحت عنوان «مسیر نو شدن» با عنوان دوم «ازدواج، مساوی با رشد فردی» که در سالن اجتماعات صدرای تبریز برگزار شد، گفت: مرور دوران طلایی دفاع مقدس این گزاره را ثابت می‌کند که این دوران و آن ایثارها، از جان‌گذشتگی‌ها و مقدم دانستن منافع جمعی بر منافع فردی دیگر تکرارناشدنی است.

 وی افزود: با همۀ این اوصاف و به رغم گذشت بیش از ۳۵ سال از پایان جنگ تحمیلی، شاهد حضور ایثارگران در صحنه‌های مختلف هستیم.

 وی با بیان اینکه رسالت اصلی ما در بنیاد شهید و امور ایثارگران این است که راه ایثارگران را همچنان حفظ کنیم، خطاب به شرکت کنندگان در این کارگاه آموزشی گفت: فداکاری‌هایی که پدران شما در راه دین و کشور کردند، باید در جامعه حفظ شود و رفع پیامدهای سوء هرگونه قصور، کاهلی، سستی و تنبلی در این مسیر، جبران ناشدنی است.

ابوالفتح زاده با اشاره به هجمه پی در پی و مستمر دشمنان به فرهنگ ایثار و شهادت و تلاشِ بی امان و در عین حال برنامه ریزی شده‌ی آنان برای تضعیف این فرهنگ غنی در جامعه اظهار کرد: در این شرایط اگر خود ما به عنوان اعضای جامعه‌ی ایثارگری ملبّس به لباس توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نباشیم، اشاعه و بسط این فرهنگ امکان ناپذیر است.

 وی بیان کرد: دانشجویان شاهد و ایثارگر که به تدریج در مناصب اداری و مدیریتی ایفای نقش خواهند کرد، وظیفه خطیر پاسداشت از خون شهدا و رشادت ایثارگران را دارند و در برابر تهاجم دشمنان مسئولیت بیشتری به‌ عهده دارند.

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی افزود: توصیه‌ی من به دانشجویان عزیز شاهد و ایثارگر این است که به پدران شهید یا ایثارگر خود افتخار کنند ضمن اینکه انتظار می‌رود در کنار علم آموزی، تهذیب نفس داشته باشند.

ابوالفتح زاده، با تاکید بر اینکه حمایت از دانشجویان شاهد و ایثارگر در دستور کار بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی است، اظهار امیدواری کرد برنامه های مرتبط با این قشر ایثارگر از نظر کمّی و کیفی گسترش یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه