English

رییس شبکه دامپزشکی شهرستان تیران و کرون خبرداد؛

کشف و پلمب یک اتاق غیر مجاز کشتار دام در تیران و کرون

رییس شبکه دامپزشکی شهرستان تیران و کرون گفت:در راستای صیانت از ایمنی غذایی و بهداشت عمومی اتاق غیر مجاز کشتار دام توسط شبکه دامپزشکی شهرستان تیران و کرون کشف و پلمب شد.

کشف و پلمب یک اتاق غیر مجاز کشتار دام در تیران و کرون
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، سیدمحمد قریشی بیان داشت:در پی بازرسی های کارشناسان شبکه دامپزشکی شهرستان تیران و کرون از یک مکان مخفی، غیرمجاز و غیر بهداشتی کشتار دام، یک لاشه دام کشتار غیر مجاز کشف گردید که با زیر نظر قرار دادن محل مذکور یک قصاب متخلف که به صورت مخفیانه اقدام به کشتار غیر مجاز دام نموده بود شناسایی و به مقام قضایی معرفی و مکان وی پلمب گردید.

وی با اعلام اینکه از سال گذشته تاکنون بیش از  5 پرونده تخلفات بهداشتی در سطح شهرستان تشکیل شده است افزود: پرونده ها درحال بررسی هستند و به زودی احکام آنها صادر می شود.

این مقام مسئول از مردم خواست ضمن همکاری با کارشناسان دامپزشکی ، از خرید گوشت های عرضه شده در معابر و مکان های غیرمجاز خودداری نموده و گوشت مورد نیاز خود را از قصابی های مجاز که تحت نظارت بازرسان دامپزشکی هستند تهیه نمایند، تا ضمن جلوگیری از سوء استفاده سود جویان، سلامت خود و خانواده خود را از خطرات بهداشتی مصون نمایند.

رییس شبکه دامپزشکی شهرستان تیران و کرون در پایان بیان کرد: واحد های عرضه کننده فراورده های خام دامی نقش مهمی در تامین سلامت دام و متعاقبا سلامت و امنیت غذایی جامعه دارند و ملزم به رعایت دستورالعمل های بهداشتی سازمان دامپزشکی بوده و دامپزشکی با هرگونه تخلف بدون اغماض برخورد خواهد نمود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه