English

خبرگزاری موج خوزستان گزارش می دهد؛

شرکت خمیر مایه زندگی مردم تلخ کرد! /اهالی منطقه: زندگی‌مان به جهنم تبدیل شده است!

شهروندی با یاس و ناامیدی از اقدام مسئولین می گوید؛ از زمان تاسیس این شرکت روز به روز زندگی مدیران این شرکت رویایی تر می شود و بلعکس زندگی‌ ما در این مدت طاقت فرسا و غیر قابل تحمل شده است.

شرکت خمیر مایه زندگی مردم تلخ کرد! /اهالی منطقه: زندگی‌مان به جهنم تبدیل شده است!
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان

، بوی بد ناشی از پساب شرکت خمیر مایه خوزستان(دزمایه) زندگی مردم شهرستان را مختل کرده است و اگر از نزدیکی این کارخانه عبور کرده باشید، بوی نامطبوع متساعد شده از این واحد تولیدی بسیار آزاردهنده است.

فاضلاب

فاضلاب خروجی از کارخانه خمیر مایه خوزستان و دفع مستقیم ومستمر این پساب درخاک موجب کاهش کیفیت خاک و از بین رفتن محصولات کشاورزی می شود و اکثریت مردم منطقه روستای حسین کلولی و شهر سیاه منصور خواستار ورود جدی مسئولین به این معضل زیست محیطی هستند.

یکی از اهالی شهر سیاه منصور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج می گوید: زندگی ما به جهنم تبدیل شده است و خیلی از مردم به دلیل بوی نامطلوب و احتمال ابتلا به بیماری های مرتبط از این شهر مهاجرت کرده اند.

فاضلاب

وی بوی بد پساب خمیر مایه را که به درین فاضلاب رو باز شهر سیاه منصور میریزد غیر قابل توصیف عنوان کرد و گفت: مردم شهر ما چرا باید تاوان منفعت طلبی مدیران کارخانه را بدهند؟ 

وی در ادامه با یاس و ناامیدی از اقدام مسئولین میگوید؛ از زمان تاسیس این شرکت روز به روز زندگی مدیران این شرکت رویایی تر میشود و بلعکس زندگی‌ ما در این مدت طاقت فرسا و غیر قابل تحمل شده است.

فاضلاب

وی در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری موج، که آیا تا به حال به اداره ای مراجعه کرده اید؟، گفت؛ به تمام ادارات مربوطه نامه مراجعه کردیم و تا جایی که اطلاع داریم شورای شهر نیز برای برطرف سازی این مشکل حاد با ادارات نامه نگاری کرده است، ولی سوالی که مارا آزار میدهد این است که آیا ۲۳ سال برای برطرف کردن این مشکل زمان کمی بود؟

شهر سیاه منصور در نزدیکی شرکت خمیر مایه خوزستان واقع شده و عمده مشکلات زیست محیطی گریبان گیر مردم این شهر شده است.

ادامه دارد...

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه