English

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر خبر داد؛

جمع آوری۵۰ معتاد متجاهر وکارتن خواب در خمینی شهر

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از جمع آوری 50 معتاد متجاهر در راستای اجرای طرح پاکسازی و جمع آوری معتادان در این شهرستان خبر داد.

جمع آوری50 معتاد متجاهر وکارتن خواب در خمینی شهر

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ غلامرضا براتی بیان داشت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، با هدف جمع آوری معتادان متجاهر و خطرناک جهت زیبا سازی چهره شهر و کاهش سایر جرائم با حضور حداکثری کارکنان فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر اجرا شد.

وی افزود: طی اجرای این طرح در 24ساعت گذشته تعداد50 نفر از معتادان متجاهر و خطرناک توسط مأموران پلیس جمع آوری و به کمپ های ترک اعتیاد معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر تصریح کرد: البته این نوع برخورد قهری با معتادان در مرحله بعدی به نفع خود فرد است چرا که پلیس پس از جمع آوری، آن ها را جهت درمان و داشتن آینده ای بهتر به مراکز ترک و بازپروری تحویل می دهد.

این مقام انتظامی در خاتمه ضمن اشاره به اینکه هدف پلیس از جمع آوری معتادان خیابانی و متجاهر، تضمین امنیت شهروندان و داشتن شهری سالم است، از مردم خواست: در صورت اطلاع از هر گونه مورد مشکوک و یا توزیع و استعمال مواد مخدر در سطح شهرستان مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 گزارش کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه