English

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل:

۹ هزار و ۷۶۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح‌های زیربنایی استان اردبیل پرداخت شد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: ۹ هزار و ۷۶۰ میلیارد ریال اعتبار امسال برای ساماندهی طرح‌های زیربنایی و مهم این استان به حساب دستگاه‌های اجرایی واریز شد.

۹ هزار و ۷۶۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح‌های زیربنایی استان اردبیل پرداخت شد
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

، داود شایقی اظهار کرد: این منابع با پیگیری‌های هفتگی استاندار اردبیل از تهران و عنایت سازمان برنامه و بودجه به حساب دستگاه‌های اجرایی استان واریز شد و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اردبیل نیز به صورت جدی پیگیر جذب این منابع بود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل بیان کرد: ۱۶۰ هزار میلیارد ریال به صورت سرجمع به حساب وزارتخانه‌های بهداشت، راه و شهرسازی، نیرو، بنیاد مسکن و نوسازی مدارس توسط سازمان برنامه و بودجه کشور به خزانه‌داری کشور ابلاغ شد که امیدواریم دستگاه‌های اجرایی اردبیل با پیگیری مستمر سهم خود را از این منابع دریافت کنند.

شایقی ادامه داد: در جلسه اخیر شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان ، استاندار اردبیل از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست تا با پیگیری سهم استان گزارش خود را به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اردبیل اعلام کنند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل اولویت توزیع اعتبارات را توجه به طرح‌های نیمه‌تمام در حوزه بزرگراه و سایر طرح‌های زیربنایی اعلام کرد و گفت: با اخذ مجوز ماده ۲۳ و ارائه گزارش توجیهی تلاش شد تا برای توسعه شبکه بزرگراهی استان، راه‌آهن و تکمیل سدها و مجتمع‌های آبرسانی اعتبارات خوبی از منابع ملی دریافت کنیم.

وی ادامه داد: راه اصلی کلور – درام، اردبیل – مشگین‌شهر، مشگین‌شهر - پارس‌آباد، رضی – گرمی و بیله‌سوار، تونل حیران و تونل اسالم از جمله این طرح‌ها است.

شایقی همچنین با اشاره به اعتبارات اختصاص یافته به طرح‌های بزرگراهی استان افزود: در سال‌های اخیر برای راه‌های مواصلاتی استان با هدف ارتقا به بزرگراه از جمله جاده اردبیل – سرچم ، تونل حیران ، کلور – درام و جاده گرمی – بیله‌سوار چهار تا پنج برابر اعتبار مصوب منابع از طریق ردیف‌های ملی تخصیص یافته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه