English

سیدحامد عاملی خبر داد؛

اعطای ۴۸۰ میلیارد تومان تسهیلات به طرح‌های تولیدی اردبیل

استاندار اردبیل گفت:۴۸۰ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸ به طرح‌های تولیدی استان توسط بانک های عامل پرداخت شده است.

اعطای ۴۸۰ میلیارد تومان تسهیلات به طرح‌های تولیدی اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سیدحامد عاملی ، استاندار اردبیل در نشست بررسی روند جذب تسهیلات تبصره ۱۸ از سوی دستگاه‌های اجرایی گفت: تاکنون در زمینه‌های گردشگری، خدماتی، صنعتی، کشاورزی، صنایع تبدیلی، ورزشی، علوم پزشکی و مسکن، حدود ۴۸۰ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸ برای ۷۳۸ طرح در قالب تسهیلات سرمایه‌ای و سرمایه در گردش توسط بانک‌های عامل پرداخت شده است.

وی افزود: با توجه به این‌که فرصت جذب تسهیلات تبصره ۱۸ تا پایان مردادماه است، دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها از هرگونه فرصت‌سوزی در این خصوص پرهیز کرده و واحدهای واجد شرایط را با متقاضیانی که برای دریافت تسهیلات مراجعه نکرده‌اند، جایگزین کنند.

استاندار اردبیل می گوید: دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های استان اردبیل پیگیر جدی جذب تسهیلات تبصره ۱۸ باشند.

عاملی بیان کرد: مبالغ ابلاغی به استان اردبیل جهت جذب از محل این تسهیلات، فرصت مغتنمی برای طرح‌های مهم اقتصادی و تولیدی استان بوده و باید دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها کل مبلغ ابلاغی را تا پایان مرداد‌ماه تعیین تکلیف کنند.

او افزود: با توجه به این‌که این تسهیلات ابلاغی، حق مردم استان اردبیل بوده و واحدهای تولیدی استان به این تسهیلات نیاز دارند، پیگیری جدی مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها در این خصوص ضروری است.

لازم به ذکر است؛ در این نشست، مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های استان اردبیل گزارش اقدامات خود را در خصوص پرداخت تسهیلات از محل بند الف تبصره ۱۸ ارائه کردند.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه