English

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل:

مهم‌ترین سلاح در مقابله با جنگ شناختی دشمن سواد رسانه‌ای و بصیرت است

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل گفت: مهم‌ترین سلاح در مقابله با جنگ شناختی دشمنان علیه کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ارتقای سواد رسانه‌ای، بصیرت ، روشنگری، نقد و بررسی و رصد و پایش تحولات و رخدادهاست.

مهم‌ترین سلاح در مقابله با جنگ شناختی دشمن سواد رسانه‌ای و بصیرت است
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

، سردار غلامحسین محمدی اصل در همایش "مدار امید" گرامیداشت هفته ارتباطات و روابط عمومی در سالن ولایت اردبیل اظهار کرد: فضای مجازی امروز ۹۰ درصد از زندگی انسان را فراگرفته و افکار را نیز مدیریت می‌کند و در این شرایط ما باید هوشیارانه عمل کنیم.

وی ادامه داد: در طول تاریخ به هر نحوی از انحاء جریان خیر و شر برای تاثیرگذاری در جامعه از ابرازهای در اختیار آن برهه استفاده کرده و امروز رسانه قدرتمندترین ابزار برای جذب و اثرگذاری بر اذهان است و در این بین مدیریت افکار از مهم‌ترین راهبردهایی است که باید فعالان فضای مجازی جبهه حق جزو اولویت‌های خود قرار دهند.

فرمانده سپاه حضرت عباس اردبیل تصریح کرد: در شرایطی که دشمن با برنامه‌ریزی منسجم و در اختیار گرفتن ابراز و تکنیک‌ها مختلف مادی و روان‌شناختی در فضای مجازی ایفای نقش کرده و سبک زندگی سازمان یافته خود را ترویج می‌دهد، لازم است ما هم با شناخت و درک صحیح شرایط با این ابزار دشمنان به درستی مقابله کنیم.

سردار محمدی اصل افزود: در جنگ هشت سال دفاع مقدس با آن همه عزت ، عظمت ، ناهمگونی ، نابرابری ، ناهمترازی و نامساوی رزمندگان ما با دل و جرات در سایه ایمان عمیق خود در برابر دشمنان ایستادند ، اما امروز صورت مساله تغییر کرده است ، امروز این جنگ به جنگ نرم و دروغ‌پردازی و لجن‌پراکنی‌های فضای مجازی که آثار گسترده و در عین حال سریع روی افکار و عقاید ما دارد ، تغییر کرده است.

وی با بیان اینکه نباید بگذاریم این همه دروغ‌پرداری و لجن‌پراکنی‌ها روی افکار ما تاثیر داشته باشد، گفت: دشمن با برنامه‌ریزی منسجم به استفاده از ابزارها و تکنیک‌های مختلف در حوزه‌های مختلف از جمله در ابعاد مادی و روان‌شناختی روی آورده و نیاز است فرمایشات نورانی ، حکیمانه ، هوشمندانه و دوراندیشی مقام معظم رهبری نسبت به این استان دارالارشاد و پایتخت حسینیت را نصب‌العین قرار دهیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس اردبیل ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند اردبیل سرزمینی با مفاخر جاودان است. این استان هم دارای تاریخ و فرهنگ است و هم سرچشمه جوشش ارتباط شیعه است که در ترویج فرهنگ تشیع و چشمه‌سار زلال مکتب تشیع از این استان دارالاشاد به صفحات قلب تمام ایرانیان جاری شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه