English

فرمانده و جانشین سپاه استان اردبیل منصوب شد

هم زمان با اولین روز از ماه محرم و با حضور جانشین سپاه پاسداران، فرمانده و جانشین سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل منصوب شد.

فرمانده و جانشین سپاه استان اردبیل منصوب شد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، در اولین روز از ماه محرم با حضور سردار علی فدوی با تجلیل از سردار جلیل بابازاده قانع، سردار غلامحسین محمدی اصل به سمت فرمانده و شکر عبدی به سمت جانشین سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل منصوب شد.

سردار جلیل بابازاده قانع در این آئین گفت: ۲۷ مرداد ۸۷ و هم زمان با ۱۳ رجب به این سمت منصوب شده و بعد از ۱۳ سال خدمت و سربازی در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل اکنون شروع مأموریت ما همزمان با تاسوعا و عاشورا و در محل خدمت دیگر در قرارگاه عاشورای شمالغرب کشور در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود.

وی با بیان خاطراتی از دوران خدمت از اتحاد نیروی‌های نظامی در کشور ابراز خرسندی و فخر کرد و گفت: تمام یگان‌های نظامی از جمله ارتش، سپاه و نیروی انتظامی دوشادوش همدیگر در خدمت این نظام هستیم.

بابازاده با بیان اینکه موفقیت مدیران باید به وسیله تاریخ مورد سنجش قرار گیرد افزود: سربازی در این نظام و شهادت در این مسیر مقدس است.

وی دلیل تغییر جایگاه مدیریتی خود را به خاطر شرایط تشکیلاتی عنوان کرد و یادآور شد: ما سرباز نظام مقدس جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری هستیم و تمام نقاط این کشور سنگر خدمت و سربازی ما است و به آن افتخار می‌کنیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل به شرایط کشور اشاره و اذعان کرد: مردم استان اردبیل در مواقع مختلف نشان دادند که ولایتمدار بوده و پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده اند و خط خود را از اغتشاش‌گران جدا کرده اند.

بابازاده استان اردبیل را از استان‌های امن کشور دانست و تصریح کرد: امیدوارم همین امنیت و ولایتمداری با حضور برادران ارزشی تداوم داشته باشد.

وی با توصیه به همکاران خود اظهار کرد: ما برای خدمت و سربازی در این نظام مقدس هم سنگر می‌خواهیم و تمام جان و مال خود را فدای این کشور و مردم می‌کنیم.

بابازاده تاریخ سازی را به جای تاریخ سوزی مغتنم دانست و گفت: همه مسئولین باید فرصت سازی و باور سازی کنند و از فرصت سوزی و باور سوزی اجتناب کنند.

به گفته این مسئول محافظه کاری در سپاه سم کشنده است و می‌بایست پاسداران از محافظه کاری دوری کرده و به مأموریت اصلی خود عمل کنند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی