English

نماینده مجری طرح جهاد آبرسانی استان اردبیل:

تکمیل تصفیه‌خانه دوم اردبیل نیازمند پنج هزار میلیارد ریال اعتبار است

نماینده مجری طرح جهاد آبرسانی استان اردبیل از پیشرفت فیزیکی ۱۷ درصدی تصفیه ‌خانه دوم آب شرب مرکز استان به عنوان طرح ویژه در مدت زمان کوتاه خبر داد و گفت: تکمیل و بهره برداری از این تصفیه خانه نیازمند پنج هزار میلیارد ریال اعتبار است.

تکمیل تصفیه‌خانه دوم اردبیل نیازمند پنج هزار میلیارد ریال اعتبار است
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

، حسن کروبیان با اعلام این خبر اظهار کرد: احداث تصفیه خانه دوم آب شرب اردبیل با هدف تصفیه آب چاه‌های داخل شهر اردبیل و به منظور گذر از بحران کم آبی با ظرفیت ۵۰۰ لیتر در ثانیه در حال اجراست.

وی اضافه کرد: این تصفیه خانه هم اکنون ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا کنون بیش از ۳۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است و برای اتمام طرح و تاسیسات وابسته آن بیش از ۵ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

نماینده مجری طرح جهاد آبرسانی استان اربیل با اشاره به اینکه برای ارتقای کیفی آب شرب اردبیل ۲ پروژه عظیم در حال اجراست، عنوان کرد: پروژه تکمیل آبگیر سد یامچی هم اکنون با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجراست و در کنار آن پروژه سیستم ارتقا کیفی آب که در داخل تصفیه خانه اجرا و تحویل شرکت آب و فاضلاب استان شده است.

نماینده مجری طرح جهاد آبرسانی استان اردبیل همچنین تصریح کرد: به منظور برداشت آب از تراز بالاتر جهت ارتقا کیفی آب شرب مرکز استان ۴ بارج شناور در مدار بهره برداری است و ۲ بارج دیگر با ظرفیت ۵۰۰ لیتر در ثانیه در حال خرید و نصب است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه