English

با اجرای طرح پاکسازی پارک ها صورت گرفت؛

دستگیری ۲۶ معتاد متجاهر در کاشان

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در پارک ها و تفرجگاه ها و دستگیری ۲۶ معتاد متجاهر خبر داد.

دستگیری ۲۶ معتاد متجاهر در کاشان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ ایرج کاکاوند فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با اشاره به دستگیری 26 معتاد متهاجر در کاشان اظهار داشت:به منظور رفاه حال شهروندان و جلب رضایتمندی آنان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح پارک ها و تفرجگاه های شهر کاشان به اجرا گذاشته شد.

وی هدف از اجرای این طرح را برقراری نظم و امنیت اجتماعی پایدار در تفرجگاه ها و ایجاد آرامش خاطر شهروندان و خانواده ها عنوان کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان اظهار داشت: با تدابیر اتخاذ شده و پیش بینی های لازم، در راستای افزایش احساس امنیت در بین آحاد مردم، اجرای این طرح با حضور کارکنان انتظامی کلانتری۱۲ ولی عصر (عج) ، با انسجام کامل و هدفمند در سطح پارک های آیت اله مدنی ، انقلاب و کودک اجرایی شد.

سرهنگ کاکاوند تصریح کرد: در اجرای این طرح ۲۶ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر و ۲ نفر سارق موتورسیکلت دستگیر، مقادیری از انواع مواد مخدر کشف و ۲ دستگاه موتورسیکلت متخلف نیز در این خصوص توقیف شد.

وی خاطر نشان کرد کرد: از دیگر اهداف این طرح، مقابله با هنجارشکنان جامعه و برخورد با متخلفین است که خوشبختانه با تلاش کارکنان انتظامی، این موضوع به نحو مطلوب و شایسته در حال اجرا می باشد.

این مسئول انتظامی با تاکید بر استمرار طرح ارتقاء امنیت با جدیت و همت مضاعف پلیس و بهره گیری حداکثری از امکانات در طول سال، یادآور شد: در جهت موفقیت آمیز بودن این طرح ها، شهروندان نیز به نکات و هشدارهای پلیس در راستای پیشگیری از جرم توجه کافی را داشته و همواره با رعایت موارد پلیسی، یاور پلیس در تحقق امنیت پایدار باشند.

فرمانده انتظامی کاشان در پایان با بیان اینکه اجرای طرح موجبات رضایتمندی و خشنودی شهروندان را بدنبال داشته است، اظهار داشت: ضروری است به منظور توسعه هرچه بیشتر امنیت، مردم با پلیس مشارکت لازم را داشته باشند و از این رو از شهروندان انتظار می رود در صورت برخورد با افراد متخلف و قانون شکن، موضوع را در اسرع وقت به پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه