English

با اجرای طرح آرامش صورت گرفت؛

دستگیری ۱۸۰ معتاد متجاهر در شاهین شهر

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از دستگیری180 معتاد متجاهر و سخت معتادان سارق در طرح آرامش و تحویل آنها به کمپ های ترک اعتیاد خبر داد.

دستگیری 180 معتاد متجاهر در شاهین شهر

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ علی صادقی اظهار داشت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هدف پیشگیری از سرقت‌های خرد و کاهش جرائم با شناسایی مناطق جرم خیز و آلوده ظرف 8 روز گذشته در سطح شهرستان شاهین شهر اجرا شد که در این طرح 180 نفر معتاد متجاهر و سخت معتادان سارق  شناسایی و در عملیات های جداگانه دستگیر و به کمپ های ترک اعتیاد تحویل شدند.

وی گفت: این طرح به منظور آرامش مردم در ایام نوروز و دور ماندن معتادان متجاهر و به خصوص معتادان سارق از فضای شهر به اجرا گذاشته شده که با استقبال خوب شهروندان نیز همراه بود.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به اینکه افراد معتاد در بسیاری از جرایم، سرقت‌ها و نابسامانی خانواده نقش دارند، عنوان داشت: این طرح در این شهرستان با قوت در حال اجرا می باشد و پلیس به منظور پیشگیری از سرقت های منزل در این ایام تدابیر ویژه ای از جمله افزایش گشت های محسوس و نامحسوس و کنترل سارقان سابقه دار را نیز در دستورکار دارد تا آرامش و امنیت مردم در این ایام حفظ شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه