English

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد:

شناسایی و دستگیری ۱۵۰ معتاد متجاهر در اصفهان

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از شناسایی و دستگیری 150 معتاد متجاهر در عملیات موفقیت آمیز ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان خبر داد.

شناسایی و دستگیری 150 معتاد متجاهر در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ محمدرضا هاشمی فر پاکسازی مناطق آلوده به حضور معتادان کارتن خواب و متجاهر را خواسته به حق مردم از پلیس عنوان و تصریح کرد: تعداد 150 معتاد متجاهر که اقدام به پرسه زنی کرده و مرتکب جرایم مختلف می شدند در شهر اصفهان شناسایی و دستگیر شدند.

وی گفت: همچنین یک باند 3 نفره قاچاق مواد مخدر شناسایی و  240 کیلو تریاک در عملیات ضربتی پلیس شاهین شهر و میمه از این متهمین کشف شد.

وی ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشرافیت اطلاعاتی و اقدامات هوشمندانه خود طی یک عملیات ویژه و ضربتی بازرسی اعضای یک باند قاچاق مواد مخدر که قصد انتقال محموله ای از مواد افیونی به وسیله 2 دستگاه خودروی برلیانس و پژو 206 داشتند را شناسایی و متوقف کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در بازرسی از خودروهای توقیفی، 240 کیلوگرم تریاک کشف و اعضای  3 نفره این باند قاچاق نیز دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

 جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان در ادامه با اشاره به انهدام 45 باند قاچاق مواد افیونی و کشف 26 تُن انواع  مواد مخدر  در 4 ماهه ابتدایی سال جاری، گفت: این میزان کشفیات نسبت به مدت مشابه سال قبل 41 درصد رشد داشته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    کجا معتاد ها را میگید جمع کردیم فقط ۱۵۰ تا تو کوچه ما از ۲نفر هر روز موادشون را جور میکنن.

  • ۲۴ متری اول کوچه صبا

  • حضرت عباس

    خدا به داد زن و بچه هایش برسه

  • اسداله

    اگر واقعا در ۴ ماه ۲۶ تن مواد کشف شده باشد باید ببینیم چند تن در شه پخش شده است که طبق این امار حداقل باید ۸ برابر ان فروخته شده باشد .وای به حال این مملکت و مردم که چگونه ورود مواد مخدر و پخش ان بین جوانان اینگونه دارد پیش میرود ان وقت در زمان قبل با اندک معتاد همه داد و هوار میکردند که ببینید حکومت چه کار دارد میکند اگر ان زمان افراد حکومتی اینکار را میکردند میتوانید بگویید اکنون با چندین برابر فروش مواد مخدر در بین مردم کار کیست ایا چند صد تن مواد را در جیب می گذارند و از مرز می اورند این طرف . بروید و ریشه را پیدا کنید نه این چند سر شاخه کوچک و ناچیز را .

  • ناشناس

    سلام راست می گید ترکشون بدید نه اینکه برای ۳گرم مصرف یه معتاد از خانوادش ۳۰ومیلیون جریمه می گیرید این خانواده ی بدبخت چیکار کنند

  • ناشناس

    چرخه باطل در این همه سال،برخورد پلیسی با مواد مخدر در هیچ کشوری تاکنون جواب نداده،راه های علمی و تجربه شده ای هم وجود دارد اما متأسفانه گویی اراده ای برای انجام آن وجود ندارد.

  • حسین

    سلام اصفهان حصته پرمعتاده کلانتری ازش فراریه بخوان بگیرن باید محله راصاف کنن

  • محمد

    روستای مهرنجان(میرنگان) شهرستان فلاورجان مرکز توزیع انواع مواد مخدر است نیروی انتظامی شهرستان یا استان چه کار کرده شبها براحتی خرید و فروش میشه منازل. فروشنده ها هم که معلومه

  • ناشناس

    حداقل معتادان را تر ک بدهید نه اینکه جریمه بشوند آیا خانواده بد بخت آنها چگونه پول جریمه بپردازند این خانواده شکم خودشان وبچه هایشان را نمی توانند سیر کنند چه برسه جریمه

  • ناشناس

    اگه راست میگین ترکشون بدین بعدم اینقدر پول بیت المالو که حیف میل میکنید کار گاه بزنید تا مشغول کار بشن نرند دوباره روبه اعتیاد چه فایده برا ازادیشون یه پول هنگفتی خودتون میزنید به جیب

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه