English

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد:

جمع آوری ۲ هزار و ۶۴ معتاد متجاهر در نوروز ۱۴۰۱

فرمانده انتظامی استان اصفهان از جمع آوری 2 هزار و 64 معتاد متجاهر در نوروز 1401 در اصفهان خبر داد.

جمع آوری 2 هزار و 64 معتاد متجاهر در نوروز 1401

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سردار محمدرضا میرحیدری در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با تبریک سال نو گفت:در ایام نوروز نزدیک به یک تن و 400 کیلو مواد مخدر کشف، 2هزارو 64 معتاد متجاهر جمع آوری ، 333 نفر خرده فروش و 56 نفر قاچاقچی مواد مخدر نیز دستگیر شدند.

وی افزود: در نوروز امسال 27 میلیون و 645 هزار تردد از جاده های استان صورت گرفت و 2 میلیون و 192 هزار مسافر نیز وارد استان شدند که الحمد الله با کنترل و مهار جرایم توانستیم امنیت مطلوبی را برای شهروندان و گردشگران نوروزی فراهم آوریم.

 این مقم ارشد انتظامی از انهدام 3 باند سرقت منزل و مغازه، تحت پوشش مامور خبر داد و افزود: در مجموع سرقت های مهم 10 درصد و در جمع کل سرقت ها 2 درصد کاهش را شاهد بودیم. همچنین سرقت مغازه 32 درصد، سرقت موتورسیکلت 22 درصد، کیف قاپی 40 درصد، اماکن خصوصی 8 درصد وسرقت احشام 42 درصد نسبت به نوروز سال 1400 کاهش داشت.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در این مدت نزدیک به یک تن و 400 کیلو مواد مخدر کشف، 2هزارو 64 معتاد متجاهر جمع آوری ، 333 نفر خرده فروش و 56 نفر قاچاقچی مواد مخدر نیز دستگیر شدند.همچنین 13 قبضه سلاح جنگی و 64 سلاح شکاری غیر مجاز نیز کشف شد.

سردار میرحیدری اضافه کرد: در حوزه مبارزه با قاچاق کالا 37 دستگاه خودرو و 5 دستگاه موتورسیکلت سنگین غیر مجاز توقیف و 62 متهم در این حوزه دستگیر شده و ارزش کالاهای قاچاق مکشوفه بالغ بر 300میلیارد ریال بوده است.

این مقام ارشد انتظامی گفت: در حوزه پلیس فتا 158 مورد وقوع جرم داشتیم که 105مورد آن کشف و 44 نفر در این رابطه دستگیر شدند ضمن اینکه کارشناسان این حوزه 167 مورد از سایت ها و صفحات مجرمانه را شناسایی و اقدامات لازم جهت مسدود سازی آنها را انجام دادند که این اقدام در پیشگیری از افتادن مردم در دام مجرمان سایبری بسیار مؤثر بود.

وی از کاهش 48 درصدی تعداد جان باختگان سر صحنه تصادف در راه های شهری و کاهش 3 درصدی تعداد جان باختگان در راه های برونشهری استان خبر داد و گفت: از نظر تعداد جان باختگان در مجموع راه های شهری و برونشهری  با 23 درصد کاهش مواجه بودیم.

فرمانده انتظامی استان اصفهان اجرای طرح مبارزه با جیب بری و کیف زنی،آشکار سازی 38 نقطه حادثه خیز، استفاده از جایروکوپتر در جاده ها، احداث 14 ایستگاه امنیت و سلامت، برپایی نمایشگاه پیشگیری از آسیب های اجتماعی، ایجاد خیابان سبز با مشارکت همیاران پلیس در 3 نقطه شهر اصفهان، اجرای طرح ذوالفقار، اجرای طرح های ارتقای امنیت اجتماعی با رویکرد تامین امنیت بازار، پیشگیری و کنترل جرایم و مقابله جدی با ناهنجاری ها، طرح "سلمان محمدی" با مشارکت ستاد احیای امربه معروف و نهی از منکر، مجمع رهروان، بسیج و حوزه علمیه در 50 نقطه را بخشی از اقدامات پلیس استان در ایام نوروز عنوان کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه