English

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان خبر داد؛

دستگیری ۱۲۹ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری 129 معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده توسط مأمواران این فرماندهی خبرداد.

دستگیری 129 معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ حسین بساطی با اشاره به دستگیری 129 معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اصفهان بیان داشت: به منظور پیشگیری از جرائم و به منظور ارتقاء سطح امنیت عمومی درنقاط جرم خیز،آلوده و  پیشگیری از گسترش کانون های جرم، طرح جمع آوری معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر در سطح کلانشهر اصفهان به اجرا در آمد.

وی با بیان این که مأموران در راستای اجرای این طرح تعداد 84 نفر از معتادان متجاهر را دستگیر و جهت درمان به کمپ های ترک اعتیاد تحویل دادند افزود: دستگیری 45 خرده فروش مواد مخدر و کشف 6 کیلو انواع مواد مخدر از دیگر نتایج اجرای این طرح بود.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در پایان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند خاطر نشان کرد: بررسی ها از نقش اعتیاد در وقوع بسیاری از جرائم و آسیب ها حکایت دارد و لذا خانواده ها می بایست با نظارت بیشتر بر فرزندان خود و ارائه آموزش های لازم در خصوص تبعات مصرف مواد مخدر از ابتلای جوانان به این بلای خانمان سوز پیشگیری کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه