English

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان خبر داد؛

کشف ۲۴ دستگاه ماینر قاچاق از یک منزل در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف 24 دستگاه ماینر قاچاق به ارزش 6 میلیارد ریال در عملیات ماموران انتظامی این شهرستان خبر داد.

کشف 24 دستگاه ماینر قاچاق از یک منزل در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ حسین بساطی با اشاره به کشف 24 دستگاه ماینر قاچاق اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال توسط فردی در منزل شخصی خود در یکی از محله‌های اصفهان، بلافاصله بررسی موضوع جهت دستگیری متهم یا متهمان و کشف تجهیزات قاچاق در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران کلانتری 23 این فرماندهی پس از انجام مجموعه اقدامات هوشمندانه و فنی و کسب اطمینان از صحت و سقم موضوع ضمن هماهنگی با مقام قضائی به محل اعزام و طی بازرسی به عمل آمده موفق به کشف تعداد 24 دستگاه ماینر غیر مجاز قاچاق که فاقد مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با بیان اینکه ارزش کالای قاچاق کشف شده بنا به اظهار نظر کارشناسان مربوطه 6 میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این راستا یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد : پلیس با جدیت با کسانی که بخواهند به هر نحوی امنیت شهروندان و جامعه را با چالش مواجه سازند در چارچوب قانون برخورد خواهد کرد و از شهروندان هم انتظار است خادمان خود را در این ماموریت خطیر، یاری رسانند و در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیر مجاز در زمینه قاچاق کالا و استخراج غیر قانونی ارز دیجیتال بلافاصله مراتب را از طریق شماره تماس110 به پلیس اطلاع دهند

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه