English

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان:

زندان قدیم کاشان تحت هیچ شرایطی محل نگهداری معتادان متاجهر نخواهد شد

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان گفت: تحت هیچ شرایطی موافقت نخواهیم کرد تا زندان قدیم کاشان جهت نگهداری معتادین متجاهر استان اصفهان اختصاص داده شود.

زندان قدیم کاشان تحت هیچ شرایطی محل نگهداری معتادان متاجهر نخواهد شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، علی هاشمی طاهری در هفتادو سومین جلسه شورای اسلامی کاشان بیان داشت: دو مورد از مسائلی که در یکسال گذشته انجام شد، یک مورد جلوگیری از تولید کارخانه سرب کاشان بود که هر ۹ نفر اعضای شورا به جد مخالف بودند. تحت هیچ شرایطی اعضای محترم شورا اجازه تولید کارخانه سرب و محل نگهداری معتادان متاجهر نخواهیم داد

 وی عنوان کرد: یکی دیگر از مواضع شورا عدم موافقت جهت تبدیل زندان کاشان به محل نگهداری معتادان متجاهر استان است که اخیرا نامه ای آمده که مسئولان مربوطه مجددا کار را رها نمی کنند که به موقع راجع به آن توضیح خواهیم داد.

این مقام مسئول تصریح کرد: مسئولین شهر و استان بدانند این حرف اول و آخر اعضای شورای شهر کاشان است، تحت هیچ شرایط زندان قدیم کاشان برای معتادان متجاهر ماده ۱۶ اختصاص داده نخواهد شد.

هاشمی گفت: آنها بهتر است تا زمین بگیرند و جای دیگر را درست کنند. شورای شهر برای تحت پوشش قرار دادن شهرستان های کاشان و آران و بیدگل اعلام آمادگی می کند اما این که از سایر شهرستان های استان بخواهند معتاد متجاهر بیاورند، این کار انجام نخواهد شد.

رئیس شورای شهر کاشان خاطر نشان کرد: من از مسئولین استان درخواست دارم توجه داشته باشند که نامه نگاری نکنند و اصرار نورزند که این کار انجام نخواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی