English

نماینده مردم قم در مجلس:

زمین‌های مرغوب شهرک قدس به ایثارگران و مددجویان کمیته امداد تخصیص یابد

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: مخالفت خود با اختصاص زمین‌های مرغوب شهرک قدس به گروه‌های خاص و فرستادن مردم عادی به پردیسان را بارها اعلام کرده‌ایم و به دنبال باز پس گیری زمین‌های شهرک قدس هستیم.

زمین‌های مرغوب شهرک قدس به ایثارگران و مددجویان کمیته امداد تخصیص یابد

به گزارش خبرگزاری موج قم، احمد امیرآبادی فراهانی ظهر امروز در نشستی صمیمی با مدیران رسانه‌های استان، در پاسخ به گلایه‌های معیشتی خبرنگاران، اظهار کرد: صندوق اعتباری هنر عملیاتی‌ترین راه برای حل مشکل معیشتی خبرنگاران است.

وی ادامه داد: هدف نخست از تشکیل این صندوق حمایت از هنرمندان بود ولی در ادامه خبرنگاران و مداحان نیز به آن اضافه شدند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کاهش تورم مشروط به رشد 8 درصدی اقتصاد کشور است، مطرح کرد: معیشت موضوعی است که باید در سطح کلان پیگیری شده و کل کشور درگیر آن هستند.

وی مطرح کرد: وضعیت مذاکرات به شکلی است که ایران تا کنون حسن نیت خود را ثابت کرده است ولی طرف آمریکایی در خصوص مسایلی همچنان غیرشفاف عمل می کند.

امیرآبادی افزود: مشکلاتی که امروز صنایع ما با آن درگیر هستند و مرتبط به مشکلات برجامی است، نزدیک به 10 تا 15 درصد است. چون امروز که نفت ما در مقداری که اعلام شده فروش می رود و باید تلاش کنیم که به هدفگذاری رشد هشت درصدی اقتصادی برسیم که اگر با اثرگذاری درست توافق و بهره مندی از آثار اقتصادی آن، قطعا این رشد اقتصادی گسترده خواهد بود و مطمنا سد محکمی در مقابل تورم خواهد بود.

وی تصریح کرد: در این عرصه همچنین پیشنهاد هایی مثل آغاز توافق از ۱۳۵ روز بعد از امضا که به آبان ماه و زمان‌ انتخابات کنگره خواهد رفت و بحث ضمانت یکساله که ایران می خواهد ۲ ساله بشود مطرح است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: سپاه پاسداران چالش اصلی مذاکرات نیست و اصلا به عنوان چالش نمی توان از آن نام برد و بزرگترین مسئله پیشرو ضمانت جهت انجام تعهدات می‌باشد. زیرا این تعهدات باید به شکلی باشد که ایران بتواند از منافع اقتصادی آن بهره مند شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه