English

مرتضی فیروزآبادی:

آماده خدمات دهی به ۵ دهک خارج از پوشش کمیته امداد هستیم

معاونت کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور بیان کرد: آمادگی داریم تا به ۵ دهک خارج از پوشش کمیته امداد، خدمات دهیم.

آماده خدمات دهی به ۵ دهک خارج از پوشش کمیته امداد هستیم

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مرتضی فیروزآبادی معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور در سخنانی اعلام کرد: درصورت وجود امکانات، آمادگی داریم تا به ۵ دهک خارج از پوشش کمیته امداد، خدمات دهیم.

فیروزآبادی این سخنان را در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان کاشمر عنوان کرد و افزود: ما مسئول توانمندسازی افراد ضعیف جامعه هستیم نه مسئول اشتغال کشور، کسی که تحت پوشش باشد و کار نکند قطعاً آسیب‌های بیشتری دارد.

معاونت کمیته امداد امام خمینی (ره) متذکر شد: با این میزان تورم در کشور، هر چه بانک‌ها زودتر تسهیلات اشتغال را پرداخت کنند، مشکلات کمتری ایجاد می‌شود و تلاش شده است تمامی اختیارات لازم به مدیران کل در استان‌ها تفویض شود تا با این اقدام دست مدیران استان‌ها درخصوص اشتغال به نسبت سال گذشته بازتر باشد.

فیروزآبادی تاکید کرد: ضعف‌هایی در حوزه مشاوره وجود دارد و سه روز قبل با ابلاغ سازوکار‌های جدید، مشکلات در این حوزه رفع و اصلاح شدند و در واقع شرایطی فراهم شد که هرکه مجوز وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را داشته باشد، بتواند در امر مشاوره و خدمات اشتغال همکاری کند.

معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کشور همچنین اضافه کرد: فرصت‌های شغلی کمیته امداد از ۳۰۰ هزار به ۵۰۰ هزار شغل و میزان تسهیلات تبصره ۱۶ از ۱۰ هزار میلیارد تومان به ۲۵ هزار میلیارد تومان افزایش یافته است.

وی اظهار کرد: از ۱۵ فروردین‌ماه امسال تا ۱۵ خردادماه از ۱۰ درصد طرح‌هایی که برای ایجاد اشتغال به آن‌ها تسهیلات پرداخت شده بازدید کردیم که بیش از ۴ هزار طرح توسط ۵ تیم از تهران و ۸ درصد طرح‌ها توسط تیم‌هایی که مدیران کل در استان‌ها تشکیل داده‌اند، انجام شده است.

فیروزآبادی در خاتمه سخنان خود خاطرنشان کرد و گفت: پس از بررسی‌های به عمل آمده نشخص شد، ۹۲.۷ درصد طرح‌هایی که سال گذشته به آن‌ها تسهیلات پرداخت شده، اجرایی شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه