English

محسن زنگنه:

بانوان کارآفرین در همه حوزه ها باید تکریم شود

نماینده مردم تربت حیدریه زاوه و مه ولات بیان کرد: باید ما مسئولان مسائل را سهل تر بگیریم تا موتور اشتغال با سرعت بیشتری حرکت کند و داشتن تفکر بلند در اشتغال بسیار مهم است و اقتصاد کم توجیهی ندارد.

بانوان کارآفرین در همه حوزه ها باید تکریم شود

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محسن زنگنه نماینده مردم تربت حیدریه زاوه و مه ولات در سخنانی عنوان کرد: بانوان کارآفرین در همه حوزه ها باید تکریم شوند و این وظیفه همه مسئولان است.

زنگنه این سخنان را در آیین افتتاح نمایشگاه توانمندی های شرکت تعاونی بانوان تربت حیدریه اظهار کرد و ادامه داد: بانوان فعال توانستند یک نمایشگاه بسیار خوبی از صنایع غذایی و پوشاک تا فرش و طراحی جواهرات و غیره را برگزار کنند.باید ظرفیت ها را بشناسیم و کمک کنیم تا خودمان را توانمندتر کنیم.

نماینده مردم تربت حیدریه همچنین اضافه کرد: متاسفانه گاهی ما مسئولان نوع برخوردمان با یک بانوی کارآفرین باعث می شود تولیدش تعطیل شود همچنین با یک رفتار مناسب می‌تواند تولید چند برابری داشته باشد.

وی تصریح کرد: بانوان کارآفرین در همه حوزه ها باید تکریم شود این وظیفه مسئولان است و میزان استقامت و پیگیری کارها توسط بانوان خیلی مضاعف‌تر از مردان می باشد و اگر کمک کنیم تا بانوان در حوزه اشتغال موفق شوند و ریل اشتغال بر پایه بانوان توانمند کارآفرین بچرخد؛ در حوزه های اقتصادی موفق تر خواهیم بود.

زنگنه ادامه داد: باید ما مسئولان مسائل را سهل تر بگیریم تا موتور اشتغال با سرعت بیشتری حرکت کند و داشتن تفکر بلند در اشتغال بسیار مهم است و اقتصاد کم توجیهی ندارد و بانوان ما باید به فکر توسعه کسب و کار خود باشند تا یک اشتغال موفق تر را تجربه کنند.

نماینده مردم تربت حیدریه افزود: ما در تلاش هستیم تا زحمت بازاریابی و فروش محصولات حوزه انتخابیه را به گردن بگیریم و در این نمایشگاه نسبت به نمایشگاه های قبلی به لحاظ استاندارد سازی بسیار حرکت خوبی را شاهد بودیم.

وی متذکر شد: باید به دنبال ایجاد یک زنجیره از تولید به مصرف باشیم و امروز زعفران ما ۴ هزار دلار در دبی فروخته می شود و در فرودگاه مشهد زعفران ما را کیلویی ۷۵ میلیون تومان می‌فروشند؛ اما از ما این محصول را چند می خرند؟

نماینده مردم تربت حیدریه یادآور شد: از کسی که تولید کننده است نباید انتظار داشت به فکر بازار هم باشد و ما نباید ذهن تولیدکننده را مشغول این مسئله کنیم و مسئولین باید کمک کنند برای ایجاد زنجیره و فروش محصولات بانوان توانمند ما و حضور در نمایشگاه های بین المللی.

زنگنه خاطرنشان کرد: کار دیگری که باید بکنیم این است که با کمک ائمه محترم جمعه و جماعت فرهنگ سازی کنیم تا محصولات تولیدی توسط تولیدکنندگان تربت حیدریه را خود ما تربتی ها بخریم و تعصب لازم را جهت خرید محصولات خودمان را افزایش دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی