English

محمد‌رضا اورانی خبر داد؛

پرداخت ۱۹۳میلیارد تومان غرامت به کشاورزان از ابتدای سال

مدیر سازمان جهادکشاورزی خراسان رضوی بیان کرد: باتوجه به اینکه کشور و استان ما پتانسیل بروز هر حادثه طبیعی را داد نیاز است نسبت به بیمه کشاورزی محصولات و دام‌ خود اقدام کنند.

پرداخت ۱۹۳میلیارد تومان غرامت به کشاورزان از ابتدای سال

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد‌رضا اورانی مدیر سازمان جهادکشاورزی خراسان رضوی در خبری اطلاع داد: تا امروز ۲۵۰ هزار تن گندم از طلبکاران استان خریداری شده است و تا ۱۵ خرداد مبلغ آن پرداخت شده است.

اورانی در ادامه تصریح کرد: باتوجه به اینکه کشور و استان ما پتانسیل بروز هر حادثه طبیعی را داد نیاز است که کشاورزان،باغداران و دامداران نسبت به بیمه کشاورزی محصولات و دام‌های خود اقدام کنند.

مدیر سازمان جهادکشاورزی خراسان رضوی افزود: از ابتدای امسال ۱۹۳میلیارد تومان غرامت به کشاورزان استان پرداخت شده است و کارخانجات بسته بندی زعفران در استان توان بسته‌بندی ۶۰۰ تن زعفران را دارند که گاها با ظرفیت کمتر از ۵۰ درصد دارند فعالیت میکنند.

وی همچنین با شاره به محصول زعفران متذکر شد: در تولید و فروش زعفران باید سمت مکازاسیون برویم چرا که اگر این سمت و محصولات جانبی زعفران برویم ارزش افزوده آن ۱۰ برابر خواهد شد.

اورانی در خاتمه این خبر خاطرنشان کرد و گفت: در استان خراسان رضوی ۳۴ هزار هکتار سطح زیر کشت خربزه و هندوانه داریم و باید در این شرایط به سمت محصولات ویژه، راهبردی برویم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه