English

محمودرضا فرزانه:

افزایش۷۰ درصدی پوشش بیمه کشاورزی در خراسان رضوی

مدیر گروه خدمات بیمه محصولات بانک کشاورزی خراسان رضوی بیان کرد: هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال از کل مبلغ غرامت های قابل پرداخت بخش کشاورزی به بهره‌برداران این استان تا امروز ۲۳ دیماه در مسیر پرداخت قرار گرفته است.

افزایش۷۰ درصدی پوشش بیمه کشاورزی در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمودرضا فرزانه مدیر گروه خدمات بیمه محصولات بانک کشاورزی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: مجموع مبلغ غرامت‌های قابل پرداخت بخش کشاورزی به بهره‌برداران این بخش در استان طی سال زراعی گذشته منتهی به ابتدای مهر امسال، افزون بر ۲ هزار میلیارد ریال است.

فرزانه در ادامه این خبر اظهار کرد: این حجم غرامت قابل پرداخت به کشاورزان خراسان رضوی مربوط به خسارتهای ناشی از پدیده خشکسالی ، سرمازدگی محصولات و زیان وارده از ناحیه یخبندان در مزارع و باغهاست.

مدیر گروه خدمات بیمه محصولات بانک کشاورزی خراسان رضوی همچنین اضافه کرد: هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال از کل مبلغ غرامت های قابل پرداخت بخش کشاورزی به بهره‌برداران این استان تا امروز ۲۳ دیماه در مسیر پرداخت قرار گرفته است.

وی در ادامه افزود: شمار بهره‌برداران بیمه شده بخش کشاورزی در خراسان رضوی برای پوشش خسارتهای آنان در ۲ سال اخیر ۱۸۴ هزار نفر بوده است و سهم بیمه‌گذار از محل دریافت حق مشارکت این تعداد بهره‌بردار بیمه شده بخش کشاورزی در استان نیز ۸۹۰ میلیارد ریال است.

مدیر گروه خدمات بیمه محصولات بانک کشاورزی خراسان رضوی تاکید کرد: بیمه کشاورزی در سال زراعی جاری نیز همانند پارسال، مورد اقبال بهره‌برداران این بخش در خراسان رضوی قرار دارد.

وی تصریح کرد: همچنین بخاطر برنامه‌های توسعه، ترویجی و راهبری ستاد بیمه خراسان رضوی که سازمان جهاد کشاورزی استان در راس آن قرار دارد، سطح مزارع و باغهای زیر پوشش بیمه کشاورزی در استان امسال نسبت به مدت مشابه سال زراعی گذشته ۷۰ درصد بیشتر شده است.

فرزانه در خاتمه متذکر شد: هم‌اینک ۱۵۶ هزار بهره‌بردار بخش کشاورزی در استان خراسان رضوی در قالب بیمه محصولات با بانک کشاورزی مشارکت دارند و سالانه یک میلیون و ۲۰۰ هزار هکتار زمین در خراسان رضوی زیر کشت ۸۳ نوع محصول می‌رود که ۹۰۰ هزار هکتار از این سطح مربوط به محصولات زراعی و ۳۰۰ هزار هکتار آن باغ است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه